Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-01-23 19h52
Antwoorden: 4 antwoorden
Zit al sinds de zomer met een hele slechte verbinding binnenshuis voor mobiele telefonie. Idem voor al de andere personen die Orange hebben en thuis binnen komen. Heb altijd Telenet gehad zonder problemen en nu 2jaar Orange en na een jaar ineens problemen. Heb al 3 keer naar 5000 gebeld en meer dan half uur aan lijn moeten blijven: zou nu beter moeten zijn, bellen via wifi zeggen ze..., werken aan de mast,... ben het beu geen oplossing te krijgen. Femtocell? zou geen oplossing zijn voor mij, dus sturen ze geen op. Mensen trachten ons te bellen, maar krijgen onmiddellijk antwoordapparaat... Misschien toch maar opnieuw overschakelen?
Waarom zou de Femtocell geen oplossing zijn ?
Je kan daar perfect mee bellen en dus bereikbaar zijn. Zelf heb ik ooit ene aangevraagd en dat werkt perfect want bij elke provider hebben wij thuis slecht bereik.
Bellen via wifi werkt ook perfect enkel dient je toestel dat ook te kunnen maar het werkt.
Bedankt. Heb het al 2maal gevraagd via tlfnr 5000 maar telkens blijven ze bezig met testen... kan ik die ook in de winkels vragen?
Alleen via de 5000 lees ik hier, @nico1963
Je netwerk in huis versterken? De Mobile Booster 4G is de oplossing! | Orange België
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |