Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-05-23 15h09
Antwoorden: 8 antwoorden
Awel heb een kontrakt van 2 jaar afgesloten. Nu ben al 5 Maaaanden bezig. Nog niet inorde. Na zoveel telefoons Vraag ik dat ik ander netwerk gaan. Dan zeggen ze er zijn kosten. WTF. Alles werkt halfse gat. En ma betalen ben 9maanden klant. 5 maanden betalen. En ze antwoorden alleen maar. Oke ik zal kijken Dossier is nog in behandeling bla bla bla. Komt die kabel ma maken ipv duketape
Jaja beter lezen of opzoeken. Kga nie blijven uitleggen Zo houden jullie maanden bezig. Ma incasseren kunnen ze goe genoeg. Kunde nu leze
Ik zal ne foto sturen. Bekabeling plakke me duketape Die kabel hangt buite man.
Meen je dat echt? Je kan een klacht indienen als je het toestel bij hen hebt gekocht en get nog geen 2 jaar oud is, maar mss ook bij
klachten@ombudsmantelecom.be
Die helpen je verder. Ze staan 100% los van Orange en heb de bemiddeling 3 x gewonnen
Veel succes
Helen1
Ook ik kan jou verhaal echt niet begrijpen hoor.
Of wel leg je het nog eens goed uit zodat we je van een antwoord kunnen voorzien of wel neem je contact met de klantendienst , en dat laatste lijkt me handiger. Want je uitleg is echt niet duidelijk.