annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen netwerk geen 4g of niets

Topic gestart op: 05-05-23 15h09

Antwoorden: 8 antwoorden

Bbb
Aspirant verkenner

Geen netwerk geen 4g of niets

Awel heb een kontrakt van 2 jaar afgesloten.  Nu ben al 5 Maaaanden bezig.  Nog niet inorde.   Na zoveel telefoons   Vraag ik dat ik ander netwerk gaan. Dan zeggen ze er zijn kosten.  WTF.  Alles werkt halfse gat.   En ma betalen  ben 9maanden klant. 5 maanden betalen.  En ze antwoorden alleen maar.  Oke ik zal kijken   Dossier is nog in behandeling bla bla bla.  Komt die kabel ma maken ipv duketape 

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Bbb
Aspirant verkenner

Jaja beter lezen of opzoeken.  Kga nie blijven uitleggen    Zo houden jullie maanden bezig. Ma incasseren kunnen ze goe genoeg.     Kunde nu leze 

0 pluimen
Bbb
Aspirant verkenner

Ik zal ne foto sturen.   Bekabeling plakke me duketape    Die kabel hangt buite man.  

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

Meen je dat echt? Je kan een klacht indienen als je het toestel bij hen hebt gekocht en get nog geen 2 jaar oud is, maar mss ook bij

klachten@ombudsmantelecom.be

Die helpen je verder. Ze staan 100% los van Orange en heb de bemiddeling 3 x gewonnen

Veel succes

Helen1

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Bbb 

Ook ik kan jou verhaal echt niet begrijpen hoor. 

Of wel leg je het nog eens goed uit zodat we je van een antwoord kunnen voorzien of wel neem je contact met de klantendienst , en dat laatste lijkt me handiger. Want je uitleg is echt niet duidelijk. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen