Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 04-06-24 20h45
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb geen netwerk, kan niet bellen, dus ook niet naar de klantendienst. Ik heb ook geen mobiele data.
Dag @Marieke13 ,
Ik vermoed dat het over je GSM gaat dus mocht het probleem nog niet opgelost zijn:
Start de GSM eens opnieuw op, steek de simkaart eens in een ander toestel.
Werkt de simkaart ook niet in een ander toestel, naar een Orange shop gaan voor een nieuwe of om eens te luisteren wat er gaande is. Je kan ook naar de klantendienst bellen met bvb de GSM van een vriend(in) of een buur, ook al zijn ze geen Orange klant. Je kan dan bellen naar het nr 0800 85 000.
@Marieke13 een goedemorgen,
Heb je alle stekkers al eens uit de muur gehaald en opnieuw alles opgestaart
ook je telefoon?
Je kan hier ook kijken of er storing was.
https://allestoringen.be/storing/orange/
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |