Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 03-03-19 13h53
Antwoorden: 23 antwoorden
Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de technische dienst bellen, ook zei konden me niet verder helpen. Ik heb alles geprobeerd via mijn smartphone, maar helaas geen correctie. Iemand die me kan helpen?
@volhouder schreef:
... knip ....
wrschnlk gaan ze me ook via deze weg eruitzetten zials al enkele maal telefonisch gewoon afgedrukt word,
... knip ...
Wel, als er één ding is, dan is het toch wel dat hier NIKS verwijderd wordt, of het moet obsceen zijn en van die dingen. Het kan zijn dat er geen afdoend antwoord komt of dat niemand iets weet, maar verwijderen of eruit gooien, nee, dat gebeurt hier niet.
Heb je al eens gekeken in de settings van uw apps? Ikzelf heb geen snapchat maar wel whatsapp en daar ben ik eens gaan neuzen. In de settings van de verbindingen kun je het gebruik bij dataverbinding limiteren zodat je over WiFi moet werken.
Ja, ik heb letterlijk alles geprobeerd. Kan het niet oplossen. Ik heb mijn kaart gestoken in een gsm van iemand anders, maar ook daar werken die 2 apps niet. Het probleem zit met mijn simkaart denk ik. Gisteren een ander simkaart met hztzelfde gsm nummer gaan halen bij Orange, maar vandaag t’zelfde probleem
Kun je voor alle zekerheid eens gaan kijken in uw settings van whatsapp? Hier een screenshot van mijn settings. Bij mij is steeds alle dataverkeer toegelaten, maar zoals je ziet kan je dat afzetten/limliteren als je geen WiFi hebt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |