Profil de Ozlem1995

Pisteur confirmé

• 

6  messages

Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G

Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de technische dienst bellen, ook zei konden me niet verder helpen. Ik heb alles geprobeerd via mijn smartphone, maar helaas geen correctie. Iemand die me kan helpen? 

Super User

• 

7.2K  messages

@Ozlem1995 

Heb je al eens gekeken in de settings van uw apps? Ikzelf heb geen snapchat maar wel whatsapp en daar ben ik eens gaan neuzen. In de settings van de verbindingen kun je het gebruik bij dataverbinding limiteren zodat je over WiFi moet werken.

Guerisseur confirmé

• 

363  messages

@Ozlem1995   bel morgen tijdens de week eens opnieuw, de support gaat mogelijk beter zijn dan in het weekend.

Als de problemen aan jouw nr. gelinkt zijn dan helpt veranderen van simkaart niet.

Pisteur confirmé

• 

6  messages

Ja, ik heb daarjuist nog eens gebeld. Amai! Ze waren vriendelijk aan de telefoon: “ neem je kaart en stap dan over naar een andere dienst”. Hun systeem trekt al op niets en dan nog zo vriendelijk doen naar hun klanten toe.

Pisteur confirmé

• 

7  messages

heb hetzelfde aan de hand, ook alles al uitgepluisd.😔

wat betreft klantendienst, zitten er veel mensen daar niet op hun plaats, want ze maken je (bijna) allemaal verschillende dingen wijs om van je af te zijn als er geen oplossing is. ze beloven ook om terug contact op te nemen, maar ondertussen gaan er weer enige dagen over omdat je zit te wachten of om dat uur zijn de juiste personen er niet,.   altijd wel iets om u af te wimpelen.

klantendienst trekt op niets, je krijgt zelfs geen verantwoordelijke aan de lijn, en via mail al even erg, geen zinnig of zelfs geen antwoord  dat noemen ze dan klantgerichtheid  😢

wrschnlk gaan ze me ook via deze weg eruitzetten zials al enkele maal telefonisch gewoon afgedrukt word, maar de frustraties en ongenoegen lopen hoog op, en ben benieuwd wanneer oplossingen ngen komen

Super User

• 

7.2K  messages

@volhouder  schreef:
... knip ....

wrschnlk gaan ze me ook via deze weg eruitzetten zials al enkele maal telefonisch gewoon afgedrukt word,

... knip ...

Wel, als er één ding is, dan is het toch wel dat hier NIKS verwijderd wordt, of het moet obsceen zijn en van die dingen. Het kan zijn dat er geen afdoend antwoord komt of dat niemand iets weet, maar verwijderen of eruit gooien, nee, dat gebeurt hier niet.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Ik zou nog eens vragen aan basta (woestijnvis) om nog eens een bureaucontainer te plaatsen voor hun poort 

Dan kan mathieu van mobister (nu orange) nog eens bellen naar bureau containers om de container voor hun poort te laten verwijderen 

Pisteur confirmé

• 

7  messages

ga eens checken via

instellingen, dan mobiele gegevens, dan apps in netwerk, en daar kan je zien of je mobiele gegevens en /of wifi opstaan bij welke apps. daar heb ik het bij mij ondertussen in orde gekregen. veel succes

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Ik heb EXACT hetzelfde probleem! Ook tempo giga en kan ook niet op Snapchat, Whatsapp en LinkedIn met 4G. Met Wifi geen probleem! 

Ik hoop dat er snel een oplossing gevonden wordt want dit is niet waarom ik elke maand €15 betaal. 

Super User

• 

7.2K  messages

@Amber 

Gebruik je een Fun Pass?

Pisteur confirmé

• 

5  messages

Dat heb ik ooit wel eens aangekocht, maar is al een tijdje opgebruikt. Momenteel gebruik ik gewoon de 4GB aan data die ik krijg bij mijn Tempo Giga herlaadkaart die ik elke maand koop. 

Apprenti éclaireur

• 

1  message(s)

Kan er iemand mij nu een concreet antwoord geven ik had een tempo giga waar snapchat niet werkt ook Whatsapp niet en Instagram heel traag(alleen dm foto's ook niet) heb ondertussen een love pakket en heb nogaltijd hetzelfde probleem ben al meerdere malen naat orange shop geweest en meerdere malen de expert lijn gebeld maar niemand wist wat te doen het speciale mijn zus heeft hetzelfde voor maar mijn papa niet ondanks hij het oudste toestel heeft 

Ik heb een Samsung Galaxy s6 

Kan er iemand mij alstublieft helpen want ben een student en als snapchat niet werkt is zeer frustreren 😣

Alvast bedankt 

Mvg Daan Grommen

Super User

• 

7.2K  messages

@daangrommen 

Misschien even een paar vraagjes:

• Kun je SMSjes sturen?
  • Kun je MMSjes sturen?
  • Kun je surfen?
  • Welke APN staat ingesteld?
  • Welke waarden zijn er ingevuld in de verschillende velden van het APN?
  • Welke netwerkmodus heb je geselecteerd?

Eens we dat nagekeken hebben kunnen we verder zoeken.

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de technische dienst bellen, ook zei konden me niet verder helpen. Ik heb alles geprobeerd via mijn smartphone, maar helaas geen correctie. Iemand die me kan helpen?

Ugh @Ozlem1995,

Heb jij een Fun Pass?  Er is helaas een incident met de Fun Pass. De Orange-stamleden werken de klok rond om dit probleem op te lossen. 

@Ozlem1995 @Amber: Gelieve de Orange-stamleden te contacteren via het gratis nummer 5000 of via de sociale media, opdat zij een dossier kunnen openen voor je nummer.

We danken je alvast voor je geduld!

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren.

🏹 Totems Saluut 🏹

Apprenti éclaireur

• 

2  messages

Beste, 

Heb exact zelfde probleem al meer als 3 maand lang

En het verbruikt wel men 4g maar werkt niet .... 

Dit is echt het geld niet waard klantendienst geen oplossing orange winkel weet het ook niet heb telefoon gereset, simSwap gehad snapchat verwijderd maar nog niets opgelost.

Ben het wel moe aant worden stilletjes dus als het ni snel opgelost is word het veranderen want meer problemen dan goede dingen bij orange ....

Mvg Jelle

Super User

• 

7.2K  messages

@JELLEBammens 

"Klantendienst geen oplossing" dat is flauwekul. Wanneer men u niet onmiddellijk een oplossing kan bieden dient men een dossier op te maken zodat er achterliggend ten gronde naar een oplossing kan gezocht worden. Wanneer ze dat niet uit zichzelf doen (en ze dus hun werk niet goed doen) dien je dat zelf te vermelden en erop te staan dat men een dossier aanmaakt.

Heb je het antwoord van @Totem hier iets hoger gelezen? Daar staat dat toch ook .... Daar kan je gerust naar verwijzen wanneer je met de klantendienst in contact bent. Moest je het niet weten (je bent nieuw hier zie ik), Totem is een Orange medewerker, verantwoordelijk voor dit forum. Wanneer hij die raad/tip geeft kun je er van op aan dat dit de juiste weg is om te volgen.

Apprenti éclaireur

• 

2  messages

Ben al in de winkel geweest ze zouden een case geopend hebben en van  de klantendienst geven ze me geen uitleg hoe dit kan krijg een onvriendelijke man aan de lijn dus ik ben er niet content over 

En idd ben nieuw maar volg dees  al redelijk lang maar nu pas zelf reactie geplaatst 

Mvg Jelle 

Super User

• 

7.2K  messages

@JELLEBammens 

Ik geloof u dat ge geen leuke ervaring hebt met de klantendienst, maar je hoeft/mag het daar niet bij laten.

Neem eens contact op via facebook of twitter (werken doorgaans vlot en correct) en doe daar eens uw verhaal. Verwijs naar de behandeling door de klantendienst, dat je dat niet aanvaard en dat je een dossier wenst op te laten maken. Ook weer verwijzen naar deze thread op dit forum. U niet laten afschepen.

Wel altijd zelf beleefd blijven, dan hebben ze geen verweer tegen u.

In ieder geval wens ik u verder veel succes in de opvolging van uw dossier.

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Bij mij werkt dit ook niet. Ik ben al heel lang zo na dat ik een funpass heb gekocht werkte het niemeer. Ik koop ook niet tegoei belwaarde meer omdat ze dit niet kunnen fixen want anders geraak ik 15 euro kwijt. Ik heb meer dan 5 keer gebeld naar hun en ben ook naar de orange shop gegaan. Als ze dit niet gaan fixen ga ik naar een ander bedrijf. Ik ben echt ontevrede. Ik hoop dat een van de medewerkers dit ziet en mijn 4G terug normaal doet zodat ik terug op whatsapp en snapchat kan gaan want ik ben echt op het punt om naar een ander bedrijf te gaan. 

Grand Sage

• 

4.1K  messages

Bij mij werkt dit ook niet. Ik ben al heel lang zo na dat ik een funpass heb gekocht werkte het niemeer. Ik koop ook niet tegoei belwaarde meer omdat ze dit niet kunnen fixen want anders geraak ik 15 euro kwijt. Ik heb meer dan 5 keer gebeld naar hun en ben ook naar de orange shop gegaan. Als ze dit niet gaan fixen ga ik naar een ander bedrijf. Ik ben echt ontevrede. Ik hoop dat een van de medewerkers dit ziet en mijn 4G terug normaal doet zodat ik terug op whatsapp en snapchat kan gaan want ik ben echt op het punt om naar een ander bedrijf te gaan.

Ugh @52asrin,

:-(!

Kan je een rooksein versturen via de sociale kanalen Facebook of Twitter? De Orange-stamleden staan paraat om je verder te helpen 🙂

Ik duim alvast voor beterschap!

Moge het groen blad en de eeuwige bloesem je dag opfleuren

🏹 Totem 🏹

Apprenti pisteur

• 

1  message(s)

Beste, heb je je mobiel netwerk toegestaan om deze apps te laten gebruiken? Zo niet kan je via instellingen naar de app gaan en het toestaan.

Groetjes

Branko

Pisteur confirmé

• 

4  messages

Beste

Je toestel eenmaal herstarten en de 4G configuraties nakijken. 

Loading...