annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G

Topic gestart op: 03-03-19 13h53

Antwoorden: 23 antwoorden

Ozlem1995
Gewaardeerd verkenner

Geen verbinding met Whatsapp en Snapchat via 4G

Ik heb een herlaadkaart Tempo Giga van 15€ en 4G internet, maar kan geen gebruik maken van whatsapp en snapchat via 4G. Via normale wifi werken deze apps wel. Ik ben zelf naar Orange geweest, maar ze konden me hier niet verder mee helpen en zeiden dat dit niets met hen te maken heeft dus moest ik de technische dienst bellen, ook zei konden me niet verder helpen. Ik heb alles geprobeerd via mijn smartphone, maar helaas geen correctie. Iemand die me kan helpen? 

Labels (2)
23 ANTWOORDEN 23
Cdt24801
Wijze
Wijze


@volhouder  schreef:
... knip ....

wrschnlk gaan ze me ook via deze weg eruitzetten zials al enkele maal telefonisch gewoon afgedrukt word,

... knip ...


Wel, als er één ding is, dan is het toch wel dat hier NIKS verwijderd wordt, of het moet obsceen zijn en van die dingen. Het kan zijn dat er geen afdoend antwoord komt of dat niemand iets weet, maar verwijderen of eruit gooien, nee, dat gebeurt hier niet.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ozlem1995 

Heb je al eens gekeken in de settings van uw apps? Ikzelf heb geen snapchat maar wel whatsapp en daar ben ik eens gaan neuzen. In de settings van de verbindingen kun je het gebruik bij dataverbinding limiteren zodat je over WiFi moet werken.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ozlem1995
Gewaardeerd verkenner

Ja, ik heb letterlijk alles geprobeerd. Kan het niet oplossen. Ik heb mijn kaart gestoken in een gsm van iemand anders, maar ook daar werken die 2 apps niet. Het probleem zit met mijn simkaart denk ik. Gisteren een ander simkaart met hztzelfde gsm nummer gaan halen bij Orange, maar vandaag t’zelfde probleem

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Ozlem1995 

Kun je voor alle zekerheid eens gaan kijken in uw settings van whatsapp? Hier een screenshot van mijn settings. Bij mij is steeds alle dataverkeer toegelaten, maar zoals je ziet kan je dat afzetten/limliteren als je geen WiFi hebt.

Screenshot_20190303-141102_WhatsApp.jpg

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen