annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gratis data van Orange weg?

Topic gestart op: 02-01-19 17h24

Antwoorden: 10 antwoorden

38Orange
Aspirant verkenner

Gratis data van Orange weg?

OPGELOST

De gratis 1Gb was actief maar  nog niet gebruikt en verdween mee na het einde van mn maandafsluiting ..??

Gr. Ercan.M 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@38Orange

Even vervolledigen: die maand, dat is in het geval dat je uw bonus/cadeau activeert bij het begin van uw normale periode.

Opgevraagde/geactiveerde bonussen zijn effectief maar geldig tot op het einde van uw normale periode. Dan vervallen ze mee met het eventuele overschot van uw normale databundel.

Of het moest zijn dat dit intussen gewijzigd is, maar het is zo dat ik het mij herinner.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Dorine
Ervaren verkenner

Dit is maar 1 maand geldig zodra je dit activeert. Misschien is het gemakkelijk om de Orange app te downloaden, daar sta op hoelang dit geldig is en ook nog andere dingen die ik vaak wel nuttig vind. 

mvg 

Arthurzwoferink
Aspirant verkenner

Bij mij vliegt de GB er door heen

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Arthurzwoferink  schreef:

Bij mij vliegt de GB er door heen


Tja, dat is voor iedereen verschillend hé ... Ik zei al eerder dat ik die niet nodig, ik kom ruim toe met één GB per maand. Heb al voorgesteld dat men iets kon voorzien om data weg te schenken aan anderen die het nodig hebben, maar ik vrees ervoor ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Maartenmeulemee
Ervaren verkenner

Ik kom nu ook toe met 1GB puur door het feit dat ik niet veel weg van huis ben. Anders zouden deze zeker welkom zijn.

Leden met de meeste pluimen