annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Hoe activeer je een data-only kaart op een mifi?

Topic gestart op: 02-04-19 12h29

Antwoorden: 1 antwoord

patrickdc
Aspirant verkenner

Hoe activeer je een data-only kaart op een mifi?

OPGELOST

Hello , 

Ik woon sinds vele jaren buiten EU, en zou eind mei voor 2 weekjes naar Belgie komen.

Bellen en SMS'en zal ik daar niet doen, doch ik breng wel een MIFI router mee zodat m'n echtgenote en ikzelf wifi hebben voor onze telefoons. (we rekenen op ongeveer 10 GB aangezien we er ook TV op kijken) 

Welke Orange Sim kaartjes voor data-only kunnen Jullie me aanraden en zouden die op Zaventem luchthaven verkrijgbaar zijn ?  (hier heb ik een No Limit data sim kaart 15€/maand) 

Hoe "aktiveer" je die op een Mifi ?

alvast dank voor het advies

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@patrickdc  binnen Orange is er eigenlijk weinig keus als het gaat om data only simkaartjes. Er zijn er twee te verkrijgen , 2 GB voor 15 euro per maand en 5 GB voor 25 euro per maand. Als u over dit limiet gaat dan zal u moeten bij betalen en het betreft ook een abonnment van een maand. U geeft aan 2 weekjes te zullen komen dus u zou dan twee weken betalen voor niks. Heb ook eens rond gezien voor andere mogelijkheden maar kom enkel abonnementen tegen die er gebruikt kunnen worden. Is er niet iemand , familie of vrienden , die u kent en die eventueel u een toegang tot een Wifree of een homespot kan geven van bijvoorbeeld Telenet? Het gaat wel goedkoper zijn dan voor 2 weken een abonnement te nemen die u voor een maand betaald. U zal ook naar een Orange shop moeten gaan om dan daar het contract te tekenen voor het abonnement. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@patrickdc  binnen Orange is er eigenlijk weinig keus als het gaat om data only simkaartjes. Er zijn er twee te verkrijgen , 2 GB voor 15 euro per maand en 5 GB voor 25 euro per maand. Als u over dit limiet gaat dan zal u moeten bij betalen en het betreft ook een abonnment van een maand. U geeft aan 2 weekjes te zullen komen dus u zou dan twee weken betalen voor niks. Heb ook eens rond gezien voor andere mogelijkheden maar kom enkel abonnementen tegen die er gebruikt kunnen worden. Is er niet iemand , familie of vrienden , die u kent en die eventueel u een toegang tot een Wifree of een homespot kan geven van bijvoorbeeld Telenet? Het gaat wel goedkoper zijn dan voor 2 weken een abonnement te nemen die u voor een maand betaald. U zal ook naar een Orange shop moeten gaan om dan daar het contract te tekenen voor het abonnement. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen