annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Home Flybox SIM bestellen zonder modem

Topic gestart op: 08-04-21 10h50

Antwoorden: 6 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Home Flybox SIM bestellen zonder modem

OPGELOST

Kan ik een Flybox simkaart bestellen zonder modem? 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

Het is dus niet mogelijk om een abonnement aan te gaan met enkel de simkaart. Je krijgt daarbij de Flybox die mee in je abonnement zit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Anonymous
Niet van toepassing

Dat wil ik wel even corrigeren. Voor ik vast internet had bij Orange gebruikte ik ook een Flybox simkaart. Had toen nog een Orange modem liggen van vroeger. En heb enkel een simkaart kunnen bestellen. Dit had ik gedaan via FB Messenger. Een medewerker van Orange heeft toen alles in orde gebracht voor mij. Enkel de SIM, een nieuwe modem werd mij niet opgestuurd. .... en.... eigenlijk is dit antwoord niet meer nodig precies, want persoon in kwestie is blijkbaar al weg van TRIBE? 😉

 

 

Gregory
Wijze
Wijze

Lees even dit @Anonymous Tips&tricks : Flybox HOME - Tribe (orange.be)

 

5. Het is niet mogelijk om je te abonneren op een Flybox-abonnement zonder een modem te gebruiken, je Flybox-simkaart gaat niet naar een andere modem. U kunt uw modem echter wel gebruiken met een andere simkaart.

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo Gregory, ik heb reeds een Orange Modem van een familielid die is overgestapt naar een andere ISP. Ik zou graag klant worden en dus enkel de SIM kaart bestellen, is dit mogelijk? Vriendelijke groet

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

Het is dus niet mogelijk om een abonnement aan te gaan met enkel de simkaart. Je krijgt daarbij de Flybox die mee in je abonnement zit. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen