Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 01-03-21 20h53
Antwoorden: 14 antwoorden
Ik heb onlangs een Samsung galaxy A51 gekocht en sindsdien kan ik geen mms versturen of ontvangen.
Ik heb alle stappen van de online configurator doorlopen. Ik heb meermaals gebeld naar 1910 om een SMS met configuratie-instellingen te ontvangen maar ik krijg nooit die sms. Ik heb mijn gsm al meermaals opnieuw opgestart en ja, mijn mobiele data staat aan.
Hoe kan ik de mms-functie alsnog activeren?
@Wildgraywolf goedemiddag,
denk dat je het foute nummer gebruikt niet?
Om de dienst automatisch te activeren, stuur je een sms met de boodschap mms naar 1912. Je ontvangt dan een configuratiebericht dat je dient op te slaan in je toestel. Indien je deze sms niet hebt ontvangen, kan je de nodige instellingen online nogmaals verzenden.
Succes.
Op de website van orange staat 1910
https://www.orange.be/nl/hulp/mobiele-telefonie/smsjes-en-mmsjes-versturen-en-ontvangen
Ik heb intussen ook een berichtje naar 1912 gestuurd maar ook daar krijg ik geen reactie op.
En toch werkt het niet...
Goeiedag,
Dit zijn de screenshots.
Kan je die screenshots nog eens plaatsen, maar alvorens op "posten" te klikken, ze een beetje uitrekken aub? Daartoe klik je op de afbeelding, ze kleurt dan blauw. Dan een hoekje vastgrijpen met de muis en gewoon ver naar rechts trekken.
Ik kan amper lezen wat er staat, en niet alles. Het is gewoon te klein. Vergroten helpt niet, dan is alles wazig.
Thx
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |