Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
StijnenD
Rekruut scout

Meer date bij Cheetah abonnement

Is er een vernieuwing in het Cheetah abonnement?
Sinds vandaag opééns 15gb aan surfvolume gekregen.

Labels (1)
67 ANTWOORDEN 67
Highlighted
Joery79
Leidende verkenner

Re: Meer date bij Cheetah abonnement

@StijnenD 

Als je een LOVE abonnement hebt met Cheetah krijg je 8GB internet + 8GB bonus. 16GB in totaal!!!

patrick2
Aspirant sjamaan

@StijnenD  heb eens gekeken maar zie geen verandering in de abonnementen bij de gsm. Wat @Joery79  zegt lijkt mij het meest waarschijnlijke dat u een Love pakket heeft waardoor de data verdubbeld wordt .

0 pluimen
Yelgazar
Gewaardeerd verkenner

Ik heb dit net ook op de site opgemerkt, dus direct overgeschakeld van KOALA naar Cheetah! Smiley Erg vrolijk 

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Yelgazar  schreef:

Ik heb dit net ook op de site opgemerkt, dus direct overgeschakeld van KOALA naar Cheetah! Smiley Erg vrolijk 

Je bedoelt dan toch ook in het kader van een Love pakket neem ik aan? Want zoals reeds hoger vermeld is Cheetah op zich niet gewijzigd.

0 pluimen
Yelgazar
Gewaardeerd verkenner

Jawel hoor, ik heb dit toch meegekregen vandaag in de Carrefour (zie bijlage). Ik heb enkel mobiele telefoonabonnement bij Orange, geen pakket. 

Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Yelgazar  schreef:

Jawel hoor, ik heb dit toch meegekregen vandaag in de Carrefour (zie bijlage). Ik heb enkel mobiele telefoonabonnement bij Orange, geen pakket. 

Ik heb net uw bijlage eens bekeken. Dat is wel straf, op de website van Orange is dat niet terug te vinden.

Wat ik wel ook in uw bijlage zie is dat dit aanbod slechts van start gaat op 12 november ... Dus als je dit nu reeds gedaan hebt ben je iets te vroeg en ga je er naast pakken ...

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Yelgazar 

Ik heb net eens liggen zoeken op het internet maar ik kan die folder van Carrefour nergens vinden. Waar heb je die gehaald?

0 pluimen
patrick2
Aspirant sjamaan

Misschien eens afwachten op 12 november wat er gaat gebeuren ?

0 pluimen
Yelgazar
Gewaardeerd verkenner

Nee hoor, ik heb het afgesloten en kreeg gewoon de €30 te staan. Dus neem aan dat het dan ook wel €30 zal zijn. Zie foto weer Smiley Vrolijk 

Leden met de meeste pluimen