Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 26-08-19 17h51
Antwoorden: 36 antwoorden
Hallo beste Tribers,
Ons 4G netwerk is in ontwikkeling waardoor het vanaf 4 September niet meer mogelijk zal zijn om de Flybox B310 modem met ons netwerk te verbinden.
Wil je je modem blijven gebruiken, moet je voor deze datum wel even een update installeren
Alles wordt duidelijk uitgelegd in onze gedetailleerde online procedure op www.orange.be/nl/updateflybox
In een paar stappen is het klaar!
Voel je vrij om rooksignalen te sturen naar onze Customer Service team of onze Webcare team als je er nog steeds niet helemaal achter kunt komen.
Véronique M - Orange medewerker
@walterBE schreef:
Dit probleem voor mijn vader is opgelost dankzij de hulp van Veronique.
Fijn van dit te lezen en een pluim voor @VeroniqueD . Het moet niet altijd kommer en kwel zijn dat hier te lezen staat
Orange shop? - Op bais van de beschkbare informatie verwacht ik niets anders dan dat in een shop ze u een nieuwe Flybox gaan verkopen.
@walterBE schreef:
Orange shop? - Op bais van de beschkbare informatie verwacht ik niets anders dan dat in een shop ze u een nieuwe Flybox gaan verkopen.
Oei, je ziet het wel erg somber in ....
Bedankt Cdt24801 !
Ik ga morgen ook nog eens bellen naar 02 745 9500.
Maar het toestel staat bij mijn schoonouders en ik kan dus ook niet altijd dingen controleren of doen.
Ik ben wel nieuwsgierig of er nog meerdere gebruikers in de problemen gekomen zijn sinds 4/9/2019.
Voor de volledigheid: de modem staat in Opoeteren (Maaseik)
Misschien hadden we meer geluk gehad aan zee.... 🙂
Corry
@walterBE schreef:
Heb bevestiging dat een niet geüpdatet 1ste generatie Mobistar Flybox nog steeds werkt in Middelkerke.
Wel wel, kijk eens aan .....
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |