Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-06-21 14h28
Antwoorden: 4 antwoorden
Kan het verbruik van de Orange TV app uit het mobiele verbruik gehaald worden? Bij Telenet is dat nu reeds het geval, daar telt dit niet mee. Deze stream is uit het eigen netwerk afkomstig en doet het verbruik aardig oplopen (EK voetbal bvb)...
Ik ga je toch even corrigeren want het verbruik bij Telenet telt ook gewoon mee. ( ik heb telenet als internet en tv) Dus nee Orange gaat dit ook niet doen het telt mee in je vast internet als de mobiele data.
Sorry Patrick, dit is foute info. Het staat klaar en duidelijk op de website van Telenet dat dit niet meetelt voor Wigo klanten (FreeG):
@rtl Ik wist dat je daarmee ging komen daarom zei ik ook nee omdat free g in de nieuwe pakketten niet meer bestaat. Ik heb het nieuwe pakket en alles wordt mee geteld in mobiele data of vast internet
Patrick, welke pakketten jij bij een andere provider hebt doet volgens mij echt niet ter zake. Je kan altijd overschakelen naar Orange indien je niet tevreden bent.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
5 | |
5 | |
2 | |
2 | |
1 |