Pisteur confirmé
•
3 messages
Simkaart niet ontvangen
Op 3 Nov bestelde ik online een SIMkaart voor hoofdzakelijk mobiel internetgebruik. In de bevestigingse-mail werd aangegeven dat deze binnen de 2 dagen geleverd zou worden. Echter we zijn momenteel meer dan 10 dagen ver, en tot op heden heb ik nog niets ontvangen. In de Orange shop kunnen ze mij niet verder helpen, gezien het online besteld is. Als ik 5000 bel, kunnen ze mij ook niet verder helpen, gezien mijn huidig abonnement een corporate abonnement is, en zo blijf ik maar in loop draaien in het call center.
Kan er iemand aangeven hoe ik de status van mijn bestelling kan verifiëren en weet wanneer de nieuwe SIMkaart uiteindelijk geleverd zal worden.
Bedankt!
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 5 ans
@Koen2 blijkbaar ben je een business klant en dan gaat de 5000 niet veel kunnen doen want dat is voor residentiele klanten. Ik raad je aan dit nummer eens te bellen : +32 2 745 97 72
4