Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 11-03-21 12h08
Antwoorden: 22 antwoorden
Ik heb flybox en bijhorende simkaart ontvangen,de installatie lukte tot het moment dat mijn tablet verbonden is met het apparaat dan krijg ik een melding geen internet toegang (inloggen is vereist) wanneer ik probeer verschijnt er een bericht (deze simkaart kan niet gebruikt worden in dit apparaat)
Contact opgenomen met klantenservice,na een telefoontje van meer dan 40min.en van alles,en nog wat geprobeerd te hebben, niets opgelost, geen internet toegang.dan wordt er mij verteld,er wordt een dossier opgemaakt,en door gegeven aan een andere instantie,die zal u binnen 5 werkdagen opbellen.
Volgens mij heb ik gewoon de verkeerde simkaart ontvangen waarom kunnen die gewoon niet activeren,of een andere toesturen??
Het zou ook kunnen dat je een andere button beneden hebt staan (dus daar waar voordien "oplossing" stond), dus niet via de drie puntjes. Het is al lang geleden dat ik nog in die menu's geweest ben ...
Enkel de topic starter kan dat zien.
Klinkt misschien dom of je hebt het mss al gedaan: steek de sim eens in een foon en zet de pincode uit. Als die pincode gevraagd wordt terwijl de kaart in de FlyBox zit heb je dus een probleem ....
Ja,ja, en zo wordt ik langer van het kastje naar je weet wel gestuurd
Ik begrijp niet goed, mijn sim in een foon steken met pin uitgeschakeld hoe kan de code gevraagd worden terwijl de sim in de flybox zit als ik deze in de foon heb gestoken??
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
4 | |
4 | |
1 | |
1 |