annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Slecht verbinding mobiel netwerk 4G/5G

Topic gestart op: 07-09-23 09h32

Antwoorden: 6 antwoorden

rfgieskes
Aspirant verkenner

Slecht verbinding mobiel netwerk 4G/5G

Al 2 weken heb ik zeer slecht bereik met mijn 4G/5G.

Voor de duidelijkheid, ik woon midden in Antwerpen en heb voorheen geen enkel probleem hiermee gehad.


Telkens als ik de klantendienst bel hierover, word ik in de wacht gezet of doorverbonden naar de technische dienst die me hier ook niet bij kan helpen.

Een medewerker van Orange heeft al eens mijn internet gereset, maar dat heeft helemaal niet gewerkt.

Wat is hier nu voor de oplossing als geen enkele Orange-medewerker mij netjes telefonisch kan verder helpen? 

Labels (3)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik ben het eens met @Gregory , het is niet omdat een toestel altijd perfect gewerkt heeft dat dit niet kan veranderen.

Daarom de vraag om eens met een ander toestel te testen.

Omgekeerd ook, heb je met uw eigen foon die problemen enkel thuis of heb je ergens anders wel goede ontvangst? Wanneer je op alle andere locaties wel goede, normale werking hebt dan zal het inderdaad niet aan uw foon liggen. Maar je mag dat niet klakkeloos aannemen, je moet dat effectief testen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


rfgieskes
Aspirant verkenner

Het is zeer ondermaats en heb hier voor midden augustus nooit problemen mee gehad, zelfde locatie, zelfde gsm. Het is pas de laatste 2 tot 3 weken dat ik deze problemen ondervind. Ik heb een iPhone 13, dus aan het toestel ligt het zeker niet. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Is niet omdat je een iPhone hebt dat het niet aan het toestel kan liggen.

Best eens op dezelfde plaats met ander toestel testen om uitsluitsel te krijgen

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Gregory  zou dat ook niet aan de streek kunnen liggen?

Hier is er nog eentje; https://community.orange.be/t5/Netwerk-en-Veiligheid/Slecht-wifi-bereik-of-niets-en-nu-meer-en-meer-...

Voor @rfgieskes is deze,

 

Tag2023.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen