Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-09-23 09h32
Antwoorden: 6 antwoorden
Al 2 weken heb ik zeer slecht bereik met mijn 4G/5G.
Voor de duidelijkheid, ik woon midden in Antwerpen en heb voorheen geen enkel probleem hiermee gehad.
Telkens als ik de klantendienst bel hierover, word ik in de wacht gezet of doorverbonden naar de technische dienst die me hier ook niet bij kan helpen.
Een medewerker van Orange heeft al eens mijn internet gereset, maar dat heeft helemaal niet gewerkt.
Wat is hier nu voor de oplossing als geen enkele Orange-medewerker mij netjes telefonisch kan verder helpen?
Ik ben het eens met @Gregory , het is niet omdat een toestel altijd perfect gewerkt heeft dat dit niet kan veranderen.
Daarom de vraag om eens met een ander toestel te testen.
Omgekeerd ook, heb je met uw eigen foon die problemen enkel thuis of heb je ergens anders wel goede ontvangst? Wanneer je op alle andere locaties wel goede, normale werking hebt dan zal het inderdaad niet aan uw foon liggen. Maar je mag dat niet klakkeloos aannemen, je moet dat effectief testen.
Het is zeer ondermaats en heb hier voor midden augustus nooit problemen mee gehad, zelfde locatie, zelfde gsm. Het is pas de laatste 2 tot 3 weken dat ik deze problemen ondervind. Ik heb een iPhone 13, dus aan het toestel ligt het zeker niet.
Is niet omdat je een iPhone hebt dat het niet aan het toestel kan liggen.
Best eens op dezelfde plaats met ander toestel testen om uitsluitsel te krijgen
@Gregory zou dat ook niet aan de streek kunnen liggen?
Hier is er nog eentje; https://community.orange.be/t5/Netwerk-en-Veiligheid/Slecht-wifi-bereik-of-niets-en-nu-meer-en-meer-...
Voor @rfgieskes is deze,