annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Snelheid 4g in Frankrijk

Topic gestart op: 07-08-21 18h10

Antwoorden: 7 antwoorden

Humbatiki
Aspirant verkenner

Snelheid 4g in Frankrijk

OPGELOST

Ik ben nu reeds een week in Frankrijk en ik vroeg me af waarom de snelheid van het mobiel internet hier beperkt wordt door Orange?

Mijn vriendin en ik zijn reeds enkele jaren trouwe Orange klant, maar dit is niet aangenaam. Situatie is als volgt:

GSM geeft volledige verbinding aan op 4g (zowel op Google Pixel 4xl als iPhone SE zijn de "antenne blokjes" volledig vol), maar de snelheid is abominabel. Webpagina's laden erg traag, een filmpje kijken is niet mogelijk en een lifestream van de Olympische spelen meepikken is totaal uitgesloten.

Iemand die hier meer over weet?

Alvast bedankt voor de reply

We zitten beide op het netwerk van Orange fr.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Humbatiki
Aspirant verkenner

Dag,

Ik heb de telefoon inderdaad al herstart, het is ook op de telefoon van mijn vriendin. Het is wel zo dat mijn verbinding nu (op een 15km van de vorige locatie in Frankrijk) veel sneller is. Dus ik veronderstel dat het op de camping toch aan de 4g verbinding zal liggen en niet aan Orange.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
GP89
Rekruut scout

Frankrijk is ook ontzettend groot... maar het klopt ja... de snelheden daar zijn vaak niet zoals bij ons.

proximusboyke
Veteraan verkenner

Dit is nu mooiste voorbeeld van dumpingsoperatoren toe te laten. Is goed de prijzen zakken juich gevolg ze investeren niet meer. Enkel nog grote steden of aan stranden en waar veel volk komt. Wij zijn op terugreis gaan al 12 jaar zuid frankrijk. Zijn allemaal roerend eens. Netwerk is enorm verslechterd. 

0 pluimen
STEFVER18
Aspirant verkenner

In Italië hadden wij hetzelfde probleem.. 

0 pluimen
stefj12
Gewaardeerd verkenner

Wij zitten ook in Frankrijk en hebben geen last van een trage 4G verbinding. 

Afhankelijk van waar je bent, is er wel heel uitzonderlijk beperkter bereik. Maar is echt uitzonderlijk.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen