annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Storing: Mobiele internet werkt niet meer, werkt wel bij Hey Telecom

Topic gestart op: 04-04-24 21h14

Antwoorden: 14 antwoorden

VossyGamer
Ervaren verkenner

Storing: Mobiele internet werkt niet meer, werkt wel bij Hey Telecom

Sinds 18u30 komen er via de Allestoringen website erg veel meldingen binnen. (zie screenshot hieronder) Het mobiele internet werkt al enkele uren niet meer. Ik heb dit zelf ook getest, en het werkt inderdaad niet meer op toestellen met Orange simkaarten. Maar wat blijkt nu, op GSM's met een Hey Telecom simkaart (B-merk van Orange, op het Orange netwerk) werkt het mobiele internet wel nog zonder enige problemen, raar.

Ik vind het ook niet oké dat Orange voor de zoveelste keer de klanten niet informeert i.v.m. een nieuwe storing. Er zou al lang een bericht op sociale media geplaatst moeten worden, of d.m.v. een info bericht via SMS.

Hopelijk kan er meer uitleg gegeven over deze storing. Hoelang deze namelijk nog zal duren, en wat de oorzaak hiervan is. 

Labels (1)
0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Kvip
Aspirant scout

Geen permanentie🤬🤬 wat een service is dat???

 

0 pluimen
Kvip
Aspirant scout

Nee, klopt niet, ben klant van hey, en ik zit ook zonder mobiel netwerk. Dit is idd **bleep**, had een meeting, maar wist exact adres niet. Kon niet op whatsapp, gevolg, niet gevonden. Kon ook niet op internet, wist dus totaal niet wat er aan de hand was.😱Dacht dat het probleem bij men phone lag.🤷🏼‍♂️

maar helpdesk enkel maar tussen kantooruren???? WTF!!!🤬🤬🤬🤬

0 pluimen
VossyGamer
Ervaren verkenner

Kan je dit dubbel bericht verwijderen? Om spam tegen te gaan.

0 pluimen
Kvip
Aspirant scout

Probeer ik, maar blijkbaar kan ik het niet verwijderen 

0 pluimen
Kvip
Aspirant scout

Nee, klopt niet, ben klant van hey, en ik zit ook zonder mobiel netwerk. Dit is idd **bleep**, had een meeting, maar wist exact adres niet. Kon niet op whatsapp, gevolg, niet gevonden. Kon ook niet op internet, wist dus totaal niet wat er aan de hand was.😱Dacht dat het probleem bij men phone lag.🤷🏼‍♂️

maar helpdesk enkel maar tussen kantooruren???? WTF!!!🤬🤬🤬🤬

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen