Mobiel internet
Informatie nodig over mobiel internet? Wil je meer weten over mobiele data? In deze rubriek vind je je antwoorden!
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cdt24801
Leidende genezer

Re: Surf extra kaart in het buitenland

@proximusboyke  schreef:

sorry nu pas gezien, anders kon ik u al lang zekerheid geven. Ik gebruik de extra surfkaart altijd in het buitenland zonder meerkost.

Geen probleem, nu is het dubbel en dik en met zekerheid bevestigd. Kan nooit kwaad Smiley Vrolijk

0 pluimen
proximusboyke
Gewaardeerd verkenner

weet iemand het volgende :

ik ben overgestapt van telenet terug naar orange. Ze kregen de modem niet aan de praat. In tussentijd krijg ik een flybox. Dit werkt prima. Als de modem terug werkt mag ik dit houden. Nu is de vraag kan je daar een extra surfkaart insteken? of is die flybox enkel voorr de kaart die erbij zit. Zou de box in september meenemen naar zuid frankrijk

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

@proximusboyke 

In theorie zou dat moeten kunnen werken, maar of het ook echt werkt in de praktijk? Geen idee .... Het zou kunnen dat het intern geblokkeerd is.

Eigenlijk zou je het gewoonweg eens kunnen proberen nu je nog thuis bent. Hou er wel rekening mee dat je het volume van uw foon gebruikt, en als dat niet "onbeperkt" is, dan zit je al gauw zonder ....

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen