annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surfherlaadbeurt

Topic gestart op: 19-07-21 19h11

Antwoorden: 6 antwoorden

Triptikon
Gewaardeerd verkenner

Surfherlaadbeurt

Beste,

 

Ik merk op de app dat ik meer dan 50€ buiten abonnement ben gegaan. Ik ben er zeker van dat dit enkel aan mobiele data kan liggen (geen aankoop gedaan, onbeperkt bellen/sms’en in abonnement,...)...

 

Een drietal weken geleden terug heb in een surfherlaadbeurt aangeschaft van 5gb... in de app staat deze echter als 10gb weergegeven... zou er hier het een en ander kunnen misgelopen zijn? Momenteel heb ik nog een dikke gb over (9gb verbruikt). Maar in realiteit ben ik misschien al 4gb aan het surfen buiten bundel zonder het zelf te weten?

Heeft iemand al zoiets soortgelijks meegemaakt?

 

Alvast bedankt!!!

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
khoebeke
Ervaren verkenner

Hebben jullie geen melding of sms gekregen vanaf het moment dat jullie buiten jullie bundel gegaan zijn?

KristelM
Rekruut scout

Ik zit met hetzelfde probleem maar kreeg 30gb te zien. Wel vervelend want plots verbruik van meer dan 100€!

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Triptikon 

Hoe het met herlaadbeurten zit weet ik niet, maar die 5 GB die we van Orange kado hebben gekregen via het OTY programma ter gelegenheid van het 5-jarig bestaan van Orange bleken er na activatie ook 10  te zijn.

Best eens een berichtje via messenger naar het webcare team sturen ter controle, dan weet je het zeker.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Triptikon
Gewaardeerd verkenner

Misschien ter verduidelijking ook nog een screenshot van de app...

 

merk op dat er reeds van mijn “gratis surfvolume” verbruikt is, nog voordat mijn surfherlaadbeurt op is... (ik weet niet in welke volgorde de verschillende saldi worden opgesoupeerd)...

88774679-8D19-4FC8-BBE1-CC55D180B262.png

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen