annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Surfvolume EU

Topic gestart op: 25-01-23 18h15

Antwoorden: 5 antwoorden

Eurostar
Ervaren verkenner

Surfvolume EU

OPGELOST

Kan er mij iemand vertellen hoeveel het surfvolume bedraagt bij een Go Intense abonnement indien ik in een ander EU land ben? Wordt nergens vermeld... enkel 70gb data, (nieuwe tarief) maar hoeveel mag je daar van gebruiken in de EU?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@Eurostar 

Eigenlijk is het simpel want als je op meer info klikt zie je de info staan. 

patrick2_0-1674670390740.png

Dus in de EU surf je aan je 70 GB die je hebt in je bundel. Er is geen apart surf volume meer. 

Met de Go Extreme kun je tot 45GB surfen van uit je bundel en daarna aan verlaagde snelheid verder surfen als je de limiet bereikt hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Eurostar 

Eigenlijk is het simpel want als je op meer info klikt zie je de info staan. 

patrick2_0-1674670390740.png

Dus in de EU surf je aan je 70 GB die je hebt in je bundel. Er is geen apart surf volume meer. 

Met de Go Extreme kun je tot 45GB surfen van uit je bundel en daarna aan verlaagde snelheid verder surfen als je de limiet bereikt hebt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Eurostar
Ervaren verkenner

Dus ben je eigenlijk beter af met go Intense ipv go extreme als je veel in Spanje bent bv. want met extreme heb je maar 45gb.data...

patrick2
Wijze
Wijze

@Eurostar 

Dat ligt er aan wat je er mee doet natuurlijk. 

Als je veel streamt wat aardig kan oplopen in je data dan ben je sowieso rap door al je data haan. Op de laagste kwaliteit verbruik je niet veel natuurlijk maar 10 GB voor streaming is niks als je deftig beeld wil hebben. 

Dus de vraag is dan wat wil je doen met je data ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Eurostar
Ervaren verkenner

Dus ik kan die volle 70gb gebruiken voor streaming (in low bitrate) en indien ik niet toekom kan ik nog altijd een lokale prepaid simkaart aanschaffen. Ik vind het wel raar dat toen ik info vroeg voor de tariefwijziging ze zeiden dat ik recht had op 40gb data? Kom van extreme...aangezien ik niks ben met 300gb in België.

Leden met de meeste pluimen