Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-12-19 08h53
Antwoorden: 9 antwoorden
Sinds een paar dagen kan ik geen mails meer versturen met mijn telenet adres via orange flybox via mac mail.
Via 4G hotspot op mijn telefoon lukt dit allemaal wel (is wel van telenet).
Via telenet webmail lukt ook alles perfect.
smtp instellingen zijn niet gewijzigd en heb ik ook nagekeken.
Iemand een idee om dit probleem op te lossen?
Sinds een paar dagen kan ik geen mails meer versturen met mijn telenet adres via orange flybox via mac mail.
Via 4G hotspot op mijn telefoon lukt dit allemaal wel (is wel van telenet).
Via telenet webmail lukt ook alles perfect.
smtp instellingen zijn niet gewijzigd en heb ik ook nagekeken.
Iemand een idee om dit probleem op te lossen?
Hallo @wheeman,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂
Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson
@wheeman een van de vele opmerkingen wachtwoord aanpassen. Kijk ook zeker de poort instellingen na of deze nog goed staan.
Dus dit moet u hebben staan voor uitgaande mail:
smtp.telenet.be
poort : 587
TLS is de beveiligings type
INKOMEND :
imap.telenet.be
poort : 993
SSL voor beveiligingstype
Dit is wat er in mijn instellingen staat. En ook altijd al heeft gestaan.
Paswoord heb ik net gewijzigd, probleem blijft bestaan.
Is er een mogelijkheid dat ik ergens op een blacklist terecht gekomen ben met mijn IP adres van mijn orange flybox? Kan ik dat ergens controleren?