annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Full Giga activatie

Topic gestart op: 21-02-20 11h46

Antwoorden: 2 antwoorden

FreddyRibs
Aspirant verkenner

Tempo Full Giga activatie

Hallo iedereen!

Ik heb een router die ik graag zou installeren met een simkaart voor het 4G-netwerk. De Tempo herlaadkaart van Orange lijkt me daarvoor een goeie optie, zeker omdat deze om te zetten is naar 8GB.

Het probleem is echter dat de omzetting (4GB -> 8GB) via de telefoon dient te gebeuren, of via de MyOrange-app. Via die router kan ik geen van beide doen. 

Zou er een optie zijn om die te verdubbelen via de klantenzone op de website? Of via de MyOrange-app gekoppeld aan mijn ander GSM-nummer? 
Of misschien telefonisch via de klantendienst?

Iemand enige ervaring?
Thanks!

Labels (2)
2 ANTWOORDEN 2
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hallo iedereen!

Ik heb een router die ik graag zou installeren met een simkaart voor het 4G-netwerk. De Tempo herlaadkaart van Orange lijkt me daarvoor een goeie optie, zeker omdat deze om te zetten is naar 8GB.

Het probleem is echter dat de omzetting (4GB -> 8GB) via de telefoon dient te gebeuren, of via de MyOrange-app. Via die router kan ik geen van beide doen. 

Zou er een optie zijn om die te verdubbelen via de klantenzone op de website? Of via de MyOrange-app gekoppeld aan mijn ander GSM-nummer? 
Of misschien telefonisch via de klantendienst?

Iemand enige ervaring?
Thanks!

Ugh @FreddyRibs,

@patrick2 heeft het perfect uitgelegd 🙂

Bel hen sowiezo met een Orange telefoonnummer, of met een kaart van een andere operator op het nummer +32 2 745 95 00.

Totem's zonnegroeten,

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@FreddyRibs  van het omzetten van die herlaadkaarten heb ik niet veel kaas gegeten. De info die ik lees zegt mij inderdaad te bellen of het te doen via de klantenzone. Dis je kan perfect naar de klantezone gaan via de website , het antwoord dat je zelf al gaf 🙂  Maar je kan ook gewoon de klantendienst bellen en vragen of deze je willen helpen of je belt nummer

Bel naar #123*44# en selecteer

  • Optie 5

Maar dat laatste denk ik wel dat dient te gebeuren met de simkaart zelf om te bellen.Want anders heeft het geen zin lijkt mij maar proberen kan geen kwaad.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen