annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tempo Prepaid SIM Card met nieuw telefoonnummer

Topic gestart op: 07-10-24 22h16

Antwoorden: 2 antwoorden

GVR39
Gewaardeerd verkenner

Tempo Prepaid SIM Card met nieuw telefoonnummer

OPGELOST

Ik heb zonet een Tempo Prepaid SIM Card besteld.

Ik verwachtte bij deze SIM Card ook een nieuw telefoonnummer te krijgen, maar dat was geen keuzemogelijkheid bij de bestelling.

Welk telefoonnummer wordt er nu aan mijn SIM Card gelinkt: het telefoonnummer dat ik gebruikte bij mijn identificatie (dat wil ik niet) of een nieuw telefoonnummer (dat wil ik wel)?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
GVR39
Gewaardeerd verkenner

Vandaag mijn Tempo Prepaid SIM Card ontvangen.

Deze was blijkbaar automatisch gekoppeld aan een nieuw telefoonnummer (wat ook mijn bedoeling was). Vermoedelijk is dat de standaard.

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik denk dat enkel de klantendienst u daar een gefundeerd antwoord, specifiek voor uw situatie,  op kan geven, @GVR39 

Ik zou naar een fysieke shop van Orange gaan en daar niet weggaan zonder een deftig antwoord gekregen te hebben, face to face. Aan de foon wordt je al te gemakkelijk afgescheept en ben je te "lastig" wordt er wel eens simpelweg ingehaakt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


GVR39
Gewaardeerd verkenner

Vandaag mijn Tempo Prepaid SIM Card ontvangen.

Deze was blijkbaar automatisch gekoppeld aan een nieuw telefoonnummer (wat ook mijn bedoeling was). Vermoedelijk is dat de standaard.

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen