annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Volledige data weg (1e dag nieuw abonnementtermijn)

Topic gestart op: 26-11-21 16h22

Antwoorden: 23 antwoorden

Aco
Aspirant verkenner

Volledige data weg (1e dag nieuw abonnementtermijn)

Daarnet kreeg ik bericht dat m’n volledige mobiele databundel opgebruikt was (15gb)

..echter is m’n bundel gisteren opnieuw gestart (nieuwe maand) en zit ik al de hele tijd thuis op de wifi.

 

daarnaast aanvullend mag ik 10gb gratis gebruik maken van Facebook en Twitter. Deze 10gb is ook opgebruikt, echter, ik gebruik geen Facebook of Twitter.

Telefoonnr 5000 ook bereikbaar.

Ik veronderstel dat dit een fout is vanuit Orange.

Wat kan ik hier aan doen?

Labels (1)
23 ANTWOORDEN 23
Anonymous
Niet van toepassing

@TomB 

Go Unlimited is met die reden dan ook weg gegaan , om het later te kunnen gebruiken met ECHT onbeperkt?  Ben dan vooral eens benieuwd naar de prijs , want nu is het echt wel tof de Go Extreme aan 30 euro 🙂 .

Ben echt eens benieuwd wat die toffe zaken zullen zijn die nog komen .

 

 

Groeten,

bigM

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@linsy @Angelovdh 

160GB is een limiet die men heeft opgelegd om misbruik van 4G te voorkomen , dit is dus normaal dat vanaf 160GB je mobiel internet niet meer werkt.

@TomB  Persoonlijk zou het beter zijn als die limiet van 160GB zou opgetrokken worden/weg gaat .

Groeten,

bigMODDER

TomB
Orange-werknemer

Beste, @Anonymous 

Dan kan je vast internet ook schrappen van de eerste keer aangezien je dan gewoon op een hotspot kan 24/7.

Groeten,
Tom

Anonymous
Niet van toepassing

@TomB 

Ja dat klopt ook wel , nu de vraag is zal er ooit echt onbeperkt mobiel internet komen zoals Proximus dat doet ? Persoonlijk heb ik geen klagen , Go Extreme is echt een grote verbetering!

En ben persoonlijk al blij als men elk jaar het Go Extreme tariefplan wat omhoog trekt kwa GB's

 

Groeten,

bigM

Leden met de meeste pluimen