- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Volledige data weg (1e dag nieuw abonnementtermijn)
Daarnet kreeg ik bericht dat m’n volledige mobiele databundel opgebruikt was (15gb)
..echter is m’n bundel gisteren opnieuw gestart (nieuwe maand) en zit ik al de hele tijd thuis op de wifi.
daarnaast aanvullend mag ik 10gb gratis gebruik maken van Facebook en Twitter. Deze 10gb is ook opgebruikt, echter, ik gebruik geen Facebook of Twitter.
Telefoonnr 5000 ook bereikbaar.
Ik veronderstel dat dit een fout is vanuit Orange.
Wat kan ik hier aan doen?
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Hallo,
Dit probleem heb ik ook! 160gb verbruikt. Net even naar de 5000 nummer gebeld en eigenlijk direct iemand aan de lijn gekregen, die man wist me te vertellen dat het probleem intern was en zsm opgelost zou worden. Ben benieuwd!
Mvg!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik heb hetzelfde probleem!
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ik zou aanraden om dit even te melden aan Orange via gratis nummer 5000.
Er is bij Orange een intern probleem ontstaan... n.l. dataverbruik.
(lees ook even de post 'flybox')
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Thanks!
klinkt inderdaad als een gelijkaardig probleem.
boodschap intussen ook ingesproken op 5000, dus ik vermoed dat het wel goed komt 🙂
