Profil de Md1

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

Volledige dataverbruik

Bestaat er een manier om te zien hoeveel data je in je volledige abonnementsgeschiedenis hebt verbruikt? Ik ben bijvoorbeeld al meer dan 6 jaar klant en zou graag weten hoeveel data ik in die 6 jaar heb verbruikt.

Super User

• 

8.1K  messages

@ goedemiddag,

of dat lukt voor 6 jaar in een keer géén idee.

Kijk hier eens.

Succes.

Super User

• 

7.7K  messages

Denk dat er niets anders opzit dan al je facturen nazien en het dataverbruik optellen @Md1 

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

Haha dat is moeilijk, toch bedankt, ik dacht wel dat het moeilijk zou worden. Ik wou eens weten aan hoeveel ik ondertussen zit om te zien hoe ver ik nog van de badges af ben in de Orange app. 

Nu heb ik een bezigheid voor in de vakantie 😉

Super User

• 

8.1K  messages

@Md1 inderdaad zo blijf je van straat af ( grapje hé).

Die badges die komen automatisch maar soms van heel lange duur hoor.

Kan je géén tijd op plakken.

Super User

• 

7.2K  messages

@Md1 

Als uw bedoeling is om na te gaan hoever je staat met het behalen van die bewuste OTY badges, dan hoef je geen 6 jaar terug te gaan. Die tellers zijn pas gestart op 17 november 2018. Wat je voordien opgesoupeerd hebt telt dus niet mee ...

Super User

• 

7.7K  messages

@Cdt24801  schreef:

@Md1 

Als uw bedoeling is om na te gaan hoever je staat met het behalen van die bewuste OTY badges, dan hoef je geen 6 jaar terug te gaan. Die tellers zijn pas gestart op 17 november 2018. Wat je voordien opgesoupeerd hebt telt dus niet mee ...

Ja, @Cdt24801 en dan zal die nog wat moeten interpoleren

Super User

• 

7.2K  messages

@Gregory 

Hij kan het zich ook makkelijk maken en beginnen tellen vanaf december 2018. Maar je hebt natuurlijk wel gelijk, indien je nauwkeurig wil werken.

Super User

• 

11.1K  messages

@Md1  

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

Het is nog niet opgelost, er is geen adequate oplossing door Orange voorzien, tenzij ik effectief alle facturen optel... Maar het is niet levensnoodzakelijk, ik overleef het wel! 😉 

Super User

• 

11.1K  messages

@Md1  het zijn natuurlijk mijn zaken niet dus voel je geen antwoord verschuldigd maar waarom wil je effectief weten hoeveel data je opgemaakt hebt ? 

Super User

• 

7.2K  messages

@Md1 

Uit een van uw vorige posts heb ik begrepen dat je eigenlijk wil weten hoe ver je staat in het verdienen van die OTY badges gelinkt aan uw mobiele data verbruik.

Zoals ik eerder reeds vermeldde begint die teller pas te lopen vanaf 17 november 2018. Sedert die maand uw facturen eens bijeen rapen en alles optellen is toch niet zo een heidens werk hé ... Moest je 6 jaar verwerken, dat zou al iets anders zijn ...

Pisteur expérimenté

• 

19  messages

Aangezien ik nog onder de gezegende vleugels van mijn ouders leef, heb ik zelf geen zicht op die facturen en denk ik dat ik het beter laat bij wat het is. Ik wilde gewoon weten of er een manier was, waar ik niet van afwist, om met één druk op een knop een overzicht te hebben. Om daarom alle facturen te tellen... Misschien in een volgende lockdown.

Toch bedankt iedereen 

Super User

• 

11.1K  messages

Helaas zijn er geen andere wegen @Md1  en dat is eigenlijk ook wel logisch natuurlijk. 

Maar als de facturen door je ouders betaald worden dan verdien jij ook geen badges tenzij het op je eigen naam staat. Want om de badges te ontvangen dienen de facturen op jou naam te staan. 

Loading...