annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vraag begin- en einddatum resetten 9Gb bij GO Plus

Topic gestart op: 31-07-22 01h48

Antwoorden: 3 antwoorden

selleslagchris
Ervaren verkenner

Vraag begin- en einddatum resetten 9Gb bij GO Plus

Heb op 25 juli een aanvraag gedaan om overgeschakeld te worden van prepaid naar een mobiel abonnement Go plus met 9gb data. Mijn prepaid wordt terugbetaald.

Gsm mobiel was snel in orde. Voor overname love trio internet en tv van Telenet is technieker op 29 juli langsgeweest

Toch loopt mijn periode voor data van 4 juli tot en met 3 augustus ? Er staat nu na verbruik iets minder op. Er staat in de app nu nog 3 dagen.

Ik begrijp het niet goed

Waarom begint dat op 4 juli ?

Heb ik voor die  dagen van 25 juli tot en met 3 augustus dan 9 gb data ontvangen ?

Ontvang ik op 4 augustus opnieuw 9Gb data ?

 

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Gregory
Wijze
Wijze

De begindatum van de periode/cyclus kun je niet kiezen. Alles verloopt pro-rata temporis

.

ps: een go plus is 11 gb. Die ontvang je op 4aug

 

0 pluimen
selleslagchris
Ervaren verkenner

Ja sorry het was 11Gb geen 9Gb voor Go plud

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Is het antwoord duidelijk ?

 

Weet ook dat de eerste factuur hoger zal zijn.  Je betaalt altijd vooraf.

Eerste factuur = gedeelte van de eerste cyclus pro rata + volledige tweede cyclus

Zie hier onder punt 2 Ik begrijp mijn factuur niet | Orange België

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen