Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 09-03-25 19h17
Antwoorden: 2 antwoorden
De klantendienst vertelde me, als ze me niet ( per ongeluk? ) weigerden, dat ik geduld moest hebben.
Het was naar de achterliggende dienst doorgegeven en de klantendienst als 1ste lijn niet meer kunnen doen... wat volkomen begrijpelijk is.
Maar..... wat niet begrijpelijk is, is dat we al bijna een week geen mobiele telefoon hebben op 3 van onze toestellen
Zo. Dit moest even van mijn hart...
@Dennis4 goedemorgen,
het kan ook zijn dat je oude provider het niet goed gedaan heeft
gebeurd vaker! Heel erg.
Haal je kaarten er eens terug uit.
Ga eens naar een shop?
Of probeer ens een berichtje te doen naar FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Best nog eens bellen en vragen hoe het staat . . . volhouden !