Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-01-21 09h16
Antwoorden: 8 antwoorden
goede morgen sinds 2 dagen als ik mobile data wil bijkopen krijg ik de melding dat ik eerst mijn beltegoed moet herladen omdat er onvoldoende opstaat . er staat meer dan 10 € op en die data herladen kost 2 € als ik de klantendienst bel zeggen ze dat ze 1 gigabyte op mijn herlaadkaart gaan zetten voot 10 € dat hing een half uurtje duren de dag erna noh steeds geen mobile data
@Josette Bedankt!
Ja dit lukt bij mij ook niet 🙁
ik denk dat dit tot 24-48u kan duren 😕 eventueel eens je sim kaart opnieuw insteken kan helpen!
@froddo goedemorgen,
van mij krijg je eerst de deze:
Dan voor je probleem raad ik je aan om contact op te nemen via FB en dan
een bericht via Messenger te doen.
Wij kunnen je daar niet mee helpen.
Zijn storingen geweest met de herlaadkaarten. Misschien daarom jouw probleem.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium/
Succes.