annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Airbox

Topic gestart op: 23-10-22 18h06

Antwoorden: 8 antwoorden

JordanPesout
Aspirant verkenner

Airbox

Ik heb vandaag voor de 1e keer mijn airbox 2 plus geprobeerd, maar er blijft de hele tijd "no network" op de display staan. Als ik verbind met de gegevens van de wifi krijg ik telkens de vraag om als admin in te loggen.

 

Deze zou door de technieker ingesteld en geactiveerd, maar hij doet niets (en zou aan m'n data gekoppeld zijn ).

 

Iemand een idee?

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Mattie
Aspirant genezer

voor moest er iemand met zoeken bij dit bericht uitkomen 🙂
user_guide_airbox_2plus.pdf (orange.be)

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

paswoord is trouwens te vinden onder de batterij.
evenals uw wifi key ed., weet niet of je dat al gezien hebt.

Als je er zeker van bent dat de kaart werkt, het admin paswoord werkt niet, kan je wel eens een reset van het apparaat uitvoeren.
ALs je de achterklep wegneemt, dan vind je aan de zijkant van de batterij, boven de stekker voor opladen een resetknop 🙂 Als je deze een seconde of 3 indrukt, dan werken alle instellingen terug zoals ze onder de batterij staan.

0 pluimen
Mattie
Aspirant genezer

Hey Jordan,

(dat is precies ne naam van Zutendaal ;-))

Hoelang is de kaart al actief?  En heeft het ooit gewerkt?  Want No network wilt zeggen dat de kaart geen data krijgt of niet actief is lijkt me.
Kun je de kaart niet eens in een ander toestel steken? Om te kijken of de kaart actief is.
Standaard paswoord van admin is admin 🙂

Wat bedoel je als je verbind met de gegevens om als admin in te loggen?  Opent hij dan de webpagina van de airbox? (http://airbox ?) 

Kan zijn omdat hij geen verbinding heeft dat hij automatisch een redirect doet hiernaar...

0 pluimen
JordanPesout
Aspirant verkenner

Klopt.. dat van Zutendaal 😉

 

Ik ben sinds een maand ongeveer klant bij Orange, en de technieker heeft alles geïnstalleerd,  maar of de kaart ooit actief is geweest. Geen idee.. hij heeft vanalles op zijn computer gedaan om die sim kaart te linken aan m'n data. Maar het was de 1e keer dat ik hem aanzette.. de technieker zei dat hij alles geactiveerd had, maar dat het even zou duren, en dat die "no network" wel zou verdwijnen (niet dus 😀)

Ik kan wel inloggen op de admin pagina, dat is geen enkel probleem. Ik krijg gewoon geen mobiele data.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen