La communauté Tribe évolue ! Une nouvelle version de la communauté arrive très bientôt !
En attendant, vous pouvez toujours lire les contenus, mais il n’est plus possible de vous connecter ni de publier. De belles surprises vous attendent … restez connecté·e !
De Tribe-community verandert. Er komt heel binnenkort een nieuwe versie aan!
Je kunt de inhoud voorlopig nog bekijken, maar inloggen en berichten plaatsen is tijdelijk niet mogelijk. Er staan leuke verrassingen op je te wachten, dus blijf ons zeker volgen!
Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 23-08-24 15h46
Antwoorden: 5 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben in Portugal en mijn mobiele telefoon kan geen verbinding maken met het netwerk.
Toen ik hem voor het eerst aanzette, kon hij wel verbinding maken en werkte de mobiele data ook, maar daarna verloor hij de verbinding en sindsdien kan hij geen verbinding meer maken.
Ik was hier een maand geleden en had toen geen problemen.
Wat kan ik doen?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Manueel een provider kiezen. Niet automatisch
Manueel een provider kiezen. Niet automatisch
Ik heb dat geprobeerd maar het zegt dat alles verboden is
In de tussentijd heb ik er één voor één geprobeerd en er een gevonden die werkt.