annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen wifi meer/dringend!!

Topic gestart op: 10-08-23 20h20

Antwoorden: 5 antwoorden

Larske00
Aspirant verkenner

Geen wifi meer/dringend!!

Wij hebben sinds 3 dagen geleden geen internet meer. Alleen het powerlampje brandt op de modem. (Zie foto). Eergisteren hebben we naar de technische dienst gebeld maar deze kunnen pas vanaf 21 augustus komen, terwijl ik midden in mijn examens zit en het internet echt nodig heb.. we hebben alles geprobeerd, maar niks werkt. 

-alle kabels uitgetrokken

- reset

- modem knop ingehouden voor 6 seconden, het wifi icoontje brandt dan heel even, maar valt naar 2 seconden uit. 

Kunnen jullie mij a.u.b helpen? 

Screenshot_20230810_201432_Chrome.jpg

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@Larske00 

Hebben  ze ondertussen al geweest voor je modem.  
Want je hebt elke stap juist gezet . Misschien lag het aan een defect , hopelijk 🤞 is alles in orde geraakt en werkt alles nu perfect 👍. Als de fout niet bij jou ligt vragen ze geen extra kosten . Indien wel dan betaal je meer . Maar ze kunnen dat ook van bij hun de technische dienst .Van daar 👉 uit zeggen ze wat je moet doen . En dan kunnen ze alles nagaan en helpen zij u alles terug in orde te brengen zonnetje komen ze dan aan huis 🏠. Maar omdat al een tijdje geleden is zal het wel opgelost zijn . Fijne groetjes tinneke 2/

Wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

0 pluimen
Helen1
Ervaren genezer

@Larske00 

Is het probleem al ondertussen opgelost? Wat was het probleem?

Mvg

Helen1

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Er is iets mis met de modem, denk ik.  Of de coax kabel zit niet goed in de modem

De leds branden niet van  ( en moeten in deze volgorde eerst knipperen en dan blijven branden)

  • DS (DownStream)
  • US (UpStream)
  • OnLine
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Larske00 

Aangezien je al gebeld hebt en ze je een afspraak hebben gegeven gaan we hier niet meer kunnen doen. We kunnen de stappen overlopen , stekker eruit , reset en dat soort dingen maar dat heb je al gedaan. 

Vrees er dus voor dat je dient te wachten op de technieker. Enige wat je nog kan proberen is eens terug bellen en toch uitdrukkelijk vragen of er echt niet iemand eerder kan komen. 

En als het zo dringend is dan kun je een dringende afspraak vragen maar die is betalend. Dus hoe dringend is het voor jou en heb je er de betaling voor over ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen