annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klacht wegens fraude

Topic gestart op: 23-02-24 20h43

Antwoorden: 5 antwoorden

GB72
Aspirant verkenner

Klacht wegens fraude

Ik heb echt een e-mail adres nodig om mijn klacht door te mailen naar Orange en deze achteraf mee in het dossier bij de politie mee te laten opnemen.

Gezien er persoonlijke gegevens etc. dienen doorgegeven te worden, kan ik dit onmogelijk hier allemaal posten.

Ik moet bij de politie klacht kunnen indienen wegens fraude, maar heb hiervoor zo spoedig mogelijk een aantal zaken nodig van Orange.

Na een aantal telefoontjes heb ik deze nog steeds niet, vandaar dat ik dit alles ook op e-mail.

Zo is er achteraf ook geen discussie mogelijk over wat er wanneer wel of niet gemeld werd.

Met beleefde groeten.

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@GB72 

Orange heeft geen email adres dat was er ooit in het verleden wel maar vandaag de dag niet meer. Hier ga je ook niet veel aan support op krijgen over die gegevens aangezien hier geen klantendienst is maar een klanten forum om elkaar proberen te helpen. Wij zijn ook allemaal klant zoals jij. 

Beste is om via Messenger te sturen en zien dat je daar de benodigde gegevens kan krijgen die nodig zijn. Voor Messenger via Facebook dien je wel een profiel te hebben anders gaat het niet lukken en dien je te bellen. Eventueel een schriftelijk verzoek indienen en zien dat je aan de gegevens kan komen die je nodig hebt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen