annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuw Nummer , zelfde sim?

Topic gestart op: 12-12-22 19h47

Antwoorden: 6 antwoorden

hoefkensj
Aspirant verkenner

Nieuw Nummer , zelfde sim?

OPGELOST

Door de recente hack van whatsap staan 3mln+ belgische naam+nummers te koop op het internet. (met gratis samples per land) , mijn nummer is ofwel beschikbaar als een van de gratis samples of belgie is een populair land dat vaak gekocht word, want heb al enkele probe telefoontjes gehad (er word gewoon gerinkeld om te kijken of de telefoon overgaat) vaak vanuit rusland of oostblok , maar ook z-america enz...

het  is nu dus afwachten op de lawine van phishing en reclame berichten op zowel whatsap als men eigenlijke nummer. daarom vroeg ik me af of het mogelijk is om van nummer te veranderen maar dezelfde sim te behouden (zodat ik niet weer met men paspoort naar de winkel hoef), en itsme/myid enzo ook gelinkt kunnen blijven.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer

@hoefkensj 

Veranderen van nummer is perfect mogelijk (al dan niet met dezelfde simkaart). Neem hiervoor contact op met de klantendienst.

Echter bij het veranderen van nummer zal je ItsMe terug moeten ingesteld worden.
Zie https://support.itsme-id.com/hc/nl/articles/36**bleep**3-Hoe-pas-ik-mijn-telefoonnummer-aan-
(hopelijk werkt de link want blijkbaar lukt het niet om rechtstreeks naar de pagina te linken)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@Pletse 

Ik heb zelf technische dienst gedaan en ik weet uit ervaring dat het niet zomaar kan. 

Dus ik bel even binnen , ik weet jou pas nummer en verander even jou nummer en klaar. Maar zo gaat het niet je dient echt even naar een shop te gaan. Het is de veiligheid die telt , en als er al iemand is die dit even zo maar telefonisch aanpast is verkeerd bezig want dat is tegen de wet van privacy.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

@hoefkensj 

Veranderen van nummer is perfect mogelijk (al dan niet met dezelfde simkaart). Neem hiervoor contact op met de klantendienst.

Echter bij het veranderen van nummer zal je ItsMe terug moeten ingesteld worden.
Zie https://support.itsme-id.com/hc/nl/articles/36**bleep**3-Hoe-pas-ik-mijn-telefoonnummer-aan-
(hopelijk werkt de link want blijkbaar lukt het niet om rechtstreeks naar de pagina te linken)

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen