Apprenti pisteur
•
7 messages
Signaal afgesloten
...Feiten: Voorheen Telenet klant en sinds bijna 2 jaar Orange klant. Buurman nog Telenetklant heeft problemen met zijn snelheid. Telenet komt voor hem langs en lost het probleem op. Mijn aansluiting gewoon afgekoppeld want blijkbaar waren wij al jaren op dezelfde tap aangesloten met een splitter. Sinds 22/8/19 dus zonder internet en TV. Monteur Orange mag niks doen. Dossier voor Telenet wordt opgemaakt: Tap is full... geen vorm van communicatie van Orange naar mij als klant. Altijd zelf bellen. Gisteren 30/8/19 nog maar eens gebeld. Oh ik zal uw dossier eens synchroniseren. Ah we hebben op 28/8/19 bericht ontvangen van Telenet dat het issue solved is. Euh neen dus kabel hangt er nog steeds, nog steeds dezelfde tap met maar 4 aansluitingen aan de gevel en moet ik vaststellen dat Orange geen opvolging van zijn dossiers doet, niets checkt met de klant en alweer dagen verloren. Ik word beperkt in mijn ontspanning. Ik kreeg een flybox met 150GB. Ook ik kijk graag TV ‘s avonds na het werk en streamen vreet data. Ik werk nachtdiensten van thuis uit dus heb ik ook internet voor nodig. Ik word verplicht om keuzes te laken waar ik geen schuld aan heb. Vraag je om totdat het probleem hersteld is om je tijdelijk onbeperkte data te geven op je mobiel (waar men nu toch zoveel reclame van maakt om je TV abo op te zeggen) krijg je een heel verhaal dat dat ook. Iet onbeperkt is en bla bla. Dat ze me wel 2GB extra kunnen geven? Dat wil dus zeggen max 1u “TV” kijken. Te gek voor woorden! En maar wachten tot het probleem weer geëscaleerd wordt...

Aucune réponse!