Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Ik heb onlangs een cadeau gekregen van orange. Het gaatom mobiele data. Bij het geschenk stond dat het cadeau meer dan 100 dagen geldig was en nu is het verdwenen goe kan dit?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Bossy zou mij erg straf lijken hoor bij je broer 318 dagen....Maar goed heb al gekkere dingen gezien en gehoord. Wat je kan doen is eens via Messenger of Twitter contact nemen met het Webacre team. Dan kunnen die dat nakijken voor je wat er is geweest ( als het nog terug vindbaar is ). Ik weet wel dat als je je cadeau niet hebt geaccepteerd dat deze is vervallen dus krijg je ook niet meer terug.
@Bossy dat is al een bevordering van het probleem. Zoals ik dus al vermoede wordt het ook bevestigd dat er een fout zit.
Ook fijn voor je dat er een vervang cadeau is aangeboden , dus hopelijk heb je daar iets aan. Nu maar wachten dat het probleem in zijn geheel is opgelost. Moest het opgelost zijn kan je hier ook de oplossing aanduiden die je het meest geholpen heeft op die manier kunnen we andere Tribers ook verder helpen 🙂
Ahhh @Bossy kijk eens aan...... Want ik zag namelijk van de week hier een topic en er was iemand die had 1 GB de komende vier maanden als cadeau. Dus die zou elke maand 1Gb krijgen en dat dan de komende 4 maanden. Maar die had ook ineens niks meer gekregen na 1 maand dus die ging de klantendienst ook bellen. Dus misschien zijn het andere cadeaus als wij krijgen , wij hebben abonnement. Maar ik blijf bij mijn advies vraag het na want straks ben je weer alles kwijt en dat zou ik echt heel jammer vinden voor jullie.
@patrick2 Indd ik hoop dat het recht gezet kan worden en als er zich een probleem voordoet in de app dat deze opgelost kan worden dat er niet nog mensen cadeau's verliezen.
Inderdaad @Bossy dat zou heel jammer zijn. Kan ook zijn dat het geen fout is natuurlijk en dat de acceptetie datums van het cadeau anders zijn. Normaal gezien is dat 1 maand dat je de tijd hebt te accepteren.
Laat de bevindingen maar weten wat ze zeggen.
@patrick2 Orange heeft een dossier opgemaakt en doorgestuurd naar de achterliggende dienst voor verder onderzoek. Het heeft waarschijnlijk te maken met een foutje ergens in de app.
Dossier nummer: 49914336
Heb ook een vervang cadeau gekregen omdat ik mijn vorig verloren ben. Als er dus nog mensen problemen mee zouden hebben moeten ze contact opnemen met orange en zij zullen dit dan wel recht zetten.
@Bossy dat is al een bevordering van het probleem. Zoals ik dus al vermoede wordt het ook bevestigd dat er een fout zit.
Ook fijn voor je dat er een vervang cadeau is aangeboden , dus hopelijk heb je daar iets aan. Nu maar wachten dat het probleem in zijn geheel is opgelost. Moest het opgelost zijn kan je hier ook de oplossing aanduiden die je het meest geholpen heeft op die manier kunnen we andere Tribers ook verder helpen 🙂