annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Apple Watch 4G

Topic gestart op: 09-05-21 08h56

Antwoorden: 5 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Apple Watch 4G

Hallo,

 

Zou het niet handig zijn dat er eindelijk eens ondersteuning zou komen voor 4G op de Apple Watch & Samsung Watch ....  , dit is het enige dat ik zou willen zien komen bij Orange , want vind dit beetje jammer , ikzelf heb een Apple Watch met 4G ondersteuning maar als ik kijk bij instellingen staat er Orange B ondersteunt dit nog niet.

 

Groeten,

bigMODDER

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Anonymous
Niet van toepassing

@Totem , heeft u nieuws hierover?

 

Groeten,

bigMODDER

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

idd @patrick2 ... dat is zoals bij de eSIM, staat ook al lang op de website dat je dat binnenkort online kan aanvragen. Bij Orange heb je veel geduld nodig. Apple Watch heb ik ook niet. Ik zal het ook nooit kopen. Ik ben daar niets mee. Draag zelfs nog geen gewone horloge.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  

Heb wel Apple Watch maar die E-sim erin steken is zodat je kan bellen zonder telefoon in de buurt te hebben. Maar de meerwaarde ervan zie ik niet. 

Ten eerste mijn gsm draag ik met mij mee anders wordt ik gek. 

Ten tweede met de Apple Watch kan je ook bellen als die gekoppeld is aan je toestel. Dit al vanaf de derde generatie. Voor die E-sim ondersteuning ga je natuurlijk weer de nieuwste versie Watch nodig hebben. Dus weer € 500 als jet het persé wil hebben. 

Ten derde de Apple Watch gaat minder lang mee op een batterij dan een iPhone. Logisch ook omdat die kleiner zijn. Dus stel je voor 5 telefoontjes hup batterij plat. 

Al met al ik gebruik de gsm zelf wel , in de auto heb ik Bluetooth , dus ik heb het niet echt nodig zie er geen meerwaarde in. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Het enige dat ik weet, dat het binnenkort kan. Maar wat is binnenkort hé 🤔

Joery_dw_0-162**bleep**9.png

 

Leden met de meeste pluimen