annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Badges

Topic gestart op: 28-05-20 12h57

Antwoorden: 6 antwoorden

Danaecollier
Aspirant verkenner

Badges

Hoi, 

weet iemand hoe ik de badges kan verdienen om geschenken te krijgen ? Wat moet je hier allemaal doen?

 

 

Labels (1)
6 ANTWOORDEN 6
Tom35
Aspirant verkenner

Ik heb me juist aangemeld bij tribe maar krijg geen badge  Kan iemand me helpen

patrick2
Wijze
Wijze

@Tom35  je krijgt ook niet direct je badge. Je dient hiervoor actief te zijn op de Tribe en dan bedoel ik vragen op te lossen of tips en ideeén te posten. Dus je moet er echt wel iets voor doen niet zomaar even lid worden en je hebt je badge. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Danaecollier  

Is je probleem inmiddels opgelost ? 
Je kan altijd de oplossing markeren die je het beste geholpen heeft.
Op die manier help je andere tribers ook

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Danaecollier  dat ligt er aan welke badges dat je bedoeld. Je hebt bij Orange twee verschillende badges die je kan verdienen. 

* Als eerste beginnen we met de Orange Thank You badge. Die badges kan je verdienen door dingen van Orange te gebruiken. Daarmee bedoel ik dus , visual voicemail activeren , My Orange App te gebruiken , Love pakket te hebben en ga zo maar door. Als je dat doet dan kun je daarmee badges verdienen en eenmaal drie badges gekregen heb je een cadeau naar keuze verdient. Er zitten vier badges bij die je kan verdienen door hier op de Tribe actief te zijn en daardoor in rang te stijgen. Dit zijn de verschillende rangen : 

* Scout 

* genezer 

* Verkenner

* Sjamaan.

In die Rangen heb je ook nog opsplitsingen en eenmaal je die opsplitsingen ook gehaald hebt krijg je een nieuwe Hoofdrang zoals hierboven vermeld staat. Je dient dus altijd correct en netjes te antwoorden , niet zomaar iets posten dus het dient wel ergens over te gaan of een oplossing te geven of mee praten over een bepaald onderwerp. Ook je aanwezigheid op de Tribe telt mee , dus als je vandaag eens online bent en over een maand of drie nog eens dan helpt je dat niet verder om die badges te halen. Dus je moet echt wel actief zijn en meedenken in oplossingen en niet zomaar een bericht uit niets plaatsen want daar zijn andere Tribers ook niet mee geholpen. 

 

* Dan heb je ook de Tribe Badges. Die kan je hier ook verdienen door , ideeén te posten , vele oplossingen te geven , pluimen te geven en ga zo maar door. Die tellen dus niet mee voor een cadeau en moet je dus zien als een uitdaging voor jezelf om die badge te willen halen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen