- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Beloning !
Hallo !
Ik kreeg een beloning van jullie ! Top ! Ik maak een keuze uit de drie opties en krijg " Oeps ... er is iets misgegaan... probeer het later nog eens ... wat ik dus ook probeer, maar de link naar mijn Cadeau is verdwenen !!!
Bedankt voor de moeite en groetekes !
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@comima wauwie ben ik blij dat ze er nog is!
Een tipje als je voor de naam van iemand deze neerzet @ en dan de naam
dan krijgt die persoon een belletje dat is makkelijker voor iedereen.
Bedankt en nog een fijne avond.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
In eerste instantie dien je voor zulk een probleem de klantendienst te raadplegen hé. Moest daar uiteindelijk niks uit de bus komen kan je alsnog hier nog eens terugkomen met uw verhaal.
Zelf er iets aan doen kunnen we dus niet, maar wellicht meedenken naar een mogelijke oplossing, dat kunnen we wel doen 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Ola,
Ten eerste wij zijn ook maar klanten en zijn niet in de mogelijkheid om cadeaus weg te geven.
Wat doen wij wel: zoeken naar oplossingen voor onze tribers.
Groetjes
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedankt voor uw reactie !
Ik VRAAG u geen cadeau !!!
Ik KRIJG een cadeau van Orange voor mijn verjaardag maar alles loopt mis en dan vraag ik : wat doe ik mis ???
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@comima goedemiddag,
onze neus niet afbijten hé.
Het is zoals @Cdt24801 en @FVBIzegem al schreef.
Of je hebt te lang gewacht of er is inderdaad iets fout gegaan.
Dan neem je contact op met de klantendienst en dat kan je hier:
https://www.orange.be/nl/contact
Succes.
.