Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-11-20 11h26
Antwoorden: 9 antwoorden
Ik heb 11/11 een nieuwe abbonement aangevraagd met een iphone 12. Ik heb deze betaald. Ik heb hier een orderbevestiging van gekregen maar toen ik gisteren belde om te vragen hoe ver ze ermee stonden zeiden ze dat mijn ordernummer niet in het systeem stond.. Ik heb geen annulatiemail ontvangen en nu weet ik niet of dit van mijn visa zal gehaald worden of ik uberhaupt mijn bestelling zal ontvangen. Ook zei ze dat de bestelling niet klopte en ik hier geen recht op heb omdat ik geen 3 maanden klant ben bij orange, klopt dit?
@Seloot als je voor de eerste keer klant wordt bij Orange dan ga je nog geen toestel kunnen nemen dus dien je inderdaad al 3 maanden of langer klant te zijn bij Orange.
Ben je al klant bij Orange met een abonnement of is dit nu de eerste keer dat je klant wordt ?
@patrick2 Ik ben een nieuwe klant. In de shop zou dit wel kunnen.. Ik wil gerust naar daar gaan maar ik heb bij de bestelling mijn visa moeten ingeven, ik heb wel geen factuur ontvangen. Heb ik iets betaald?
@Seloot dan gaat dit in een shop ook niet want het is een duidelijk richtlijn die Orange mee geeft dat je echt eerst drie maanden klant dient te zijn. Maar dit is met de Smart data optie.
Jou iPhone 12 is zonder Smart data optie. Dus jou bestelling ga je moeten krijgen. Als je nu naar een shop gaat kunnen ze niks doen want je hebt een order open staan en de shop kan hierin niks veranderen of wijzigen.
@TomB klopt deze info die ik gegeven heb ? Want dit staat ook in de algemene voorwaarden dat je enkel smart data optie kan nemen als je drie maanden klant bent. De gewone aankoop van je toestel bij een Go abonnement staat niet in de voorwaarden dat je drie maanden klant moet zijn.
@patrick2
" @TomB klopt deze info die ik gegeven heb ? Want dit staat ook in de algemene voorwaarden dat je enkel smart data optie kan nemen als je drie maanden klant bent. De gewone aankoop van je toestel bij een Go abonnement staat niet in de voorwaarden dat je drie maanden klant moet zijn."
Loyalty voordeel kan altijd (gewone korting 1j contract), smart data (2j contract) moet de klant > 3 maand klant zijn of een mobiele nummer dat een abonnement is bij een andere operator overbrengen. Dit is ivm met het tegengaan van fraude.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom