annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Chromecast ondertitels.

Topic gestart op: 01-02-20 10h16

Antwoorden: 5 antwoorden

Travelster
Gewaardeerd verkenner

Chromecast ondertitels.

Als ik een gedownloade film kijk via Chromecast krijg ik geen ondertiteling.

Nochtans de srt-file is voorzien en als ik de film op enkel de gsm kijk is er wel ondertiteling.

Maar zodra ik op 'casten' overschakel om op TV te kijken zijn er geen ondertitels meer.

Momenteel werk ik met VLC.

Bedankt.

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
patrick2
Wijze
Wijze

@Travelster  zou dit onderwerp eens googlen. Heb ik net ook gedaan voor je en heb gemerkt dat er toch verschillende zijn met hetzelfde probleem , geen ondertitels op de tv wel op hun smartphone. Bij sommige staat dan bij alles te updaten dus bekijk dat ook zeker eens. Hopelijk levert de zoektocht een oplossing op . Ik kan niet alle linkjes erbij zetten want er zijn veel onderwerpen over gemaakt.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Travelster
Gewaardeerd verkenner

Googelen is steeds het eerste ik doe.

Vond idd meerdere met het zelfde probleem, maar niet dadelijk een passend antwoord.

Blijkbaar ligt het probleem bij hun, is ook daar gekend, maar verlopig is in hun updates nog geen oplossing inbegrepen.

Mijn toestel is steeds up-to-date.

Afwachten dus maar

Travelster
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 , bedankt voor je reactie.

Ik had het al opgezocht via Google, maar vond zo dadelijk geen oplossing, toch geen ik snapte. 😉

Alle programma's zijn up to date, dus dat is het probleem niet.

Wie weet is er iemand met een eenvoudige oplossing in gewone mensen taal, want ik ben niet echt een techneut op dit gebied.

 

Chiquita
Aspirant genezer

Ze hopen het op te lossen in de volgende "major" update (V3.1 of zelfs pas V4.0)
Maar er is geen ETA momenteel...

(probleem is er al jaren dus zelf nog weinig hoop op)

Leden met de meeste pluimen