Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 24-04-20 09h25
Antwoorden: 1 antwoord
Ik heb een vraagje ivb met de facturatie. Door heel het ge doe met corona ligt alles in ons land een beetje plat of uit ballans.door dat alles op het bedrijf wat moest aangepast worden naar de corona regels lopen onze liepen onze lonen achterstand op. Dit is nu inorde gekomen sinds gistere. Had een uitstel van betaling gekregen maar dit kon maar 7 dagen vind dit in deze crisis wel niet zo netjes. Vele mensen wachten op hun loon of hun vervangingsinkomen niemand vind dit leuk maar zo snel de mensen dreigen af te sluiten is wel geen reclame in deze corona tijden. Toen ik nieuwe klant werd moest ik de eerste maand 2 facturen betalen om 1 factuur vooruit te betalen dit was de eerste keer dat ik dit meemaakte betalen voor diensten die je nog moet krijgen. Nu door de corona crisis kwam de 2de factuur open te staan dit is nu overgemaakt naar hun maar dan nog dreigen ze de diensten te schorsen als ze dit vandaag niet ontvangen. Persoonlijk vind ik dit alles behalve klantvriendelijk in deze tijden. Ik vermoed dat ik niet de enige ben die dit probleem nu voor heeft gehad in deze corona crisis ben echt teleurgesteld in orange iedereen probeert in deze tijden te helpen en hier dreigen ze met mensen hun diensten te schorsen en word er niets aangepast het blijft de standaard procedure zoals anders zij men mij. Zijn er nog mensen die dit hebben voor gehad nu in de corona crisis?
@ANASH82 wel een beetje een laat antwoord maar beter 1 dan geen.
Je krijgt altijd een herinnering om te betalen. Dus als wat later betaald kan dat ook geen probleem zijn hoor. Wat je in dat soort situaties kan doen is altijd de klantendienst verwittigen en eer gezegd de facturatie dienst. Dan kan je vragen voor een uitstel van betaling als het even niet gaat en die heb je ook gehad van 7 dagen. Nu kan die ook niet zomaar verlengt worden want dat is een standaard procedure die ze hebben gevolgd. Moest het echt niet gaan in die 7 dagen kan je best altijd terug bellen. De 'dreiging' om je diensten te schorsen is gewoon een computer die dat uitstuurt. Die merkt op dat er geen betaling is ontvangen en dan krijg je zo een bericht. Is heel normaal , klinkt niet netjes en leuk maar uitzetten gaat niet. Hopelijk is je probleem al wel inmiddels opgelost? Dan kan je dat altijd laten weten hier door je oplossing te markeren.