annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote niet actief

Topic gestart op: 17-06-19 20h07

Antwoorden: 11 antwoorden

Kristof75
Gewaardeerd verkenner

Coyote niet actief

OPGELOST

Hallo,

Mijn coyote abonnement is niet meer actief. Kunnen jullie mij helpen, want dit zat in het Koala abonnement inbegrepen.

Alvast bedankt.

Groetjes,

Kristof

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kristof75 

Zwier Coyote er eens af en herinstalleer opnieuw. Bij de registratie invullen als bestaande orange klant. Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer ....

En niet alleen moet 4G aanstaan, uw WiFi moet ook AF staan, anders helpt het niet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
11 ANTWOORDEN 11
Kristof75
Gewaardeerd verkenner

Orange is volgens mij ook gestopt met Coyote, maar ik denk voor de nieuwe klanten. Ik had ergens gelezen vanaf april 2019.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Kristof75  schreef:

Orange is volgens mij ook gestopt met Coyote, maar ik denk voor de nieuwe klanten. Ik had ergens gelezen vanaf april 2019.


Lees eens deze thread helemaal door

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Kristof75
Gewaardeerd verkenner

Ok. Waarschijnlijk dus tot 20 april 2020 voor bestaande klanten. Voor nieuwe klanten is het afgelopen. 

In de voorwaarden was het mij toen ook niet helemaal duidelijk, maar het werkt terug.

ik vind het in elk geval nuttig voor de veiligheid, want vertraagd verkeer, stilstaand verkeer en stilstaand voertuig is toch een belangrijke zaak.

En ik ga er zeker niet door sneller rijden.

 

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Bij mij is het dan toch ook gelukt, Coyote werkt via Orange en ben nog niet zo lang klant.
Het werkt, dat is het voornaamste!! 🙂

 

 

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Kristof75 

Zwier Coyote er eens af en herinstalleer opnieuw. Bij de registratie invullen als bestaande orange klant. Als dat niet werkt weet ik het ook niet meer ....

En niet alleen moet 4G aanstaan, uw WiFi moet ook AF staan, anders helpt het niet ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen