annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Coyote niet actief

Topic gestart op: 22-11-19 20h21

Antwoorden: 10 antwoorden

Ragnarok
Aspirant verkenner

Coyote niet actief

OPGELOST

Hallo,

ik ben overgestapt naar een koala limited abonnement en er werd mij gezegd dat ik een coyote-abonnement zou krijgen met mijn tarief. Als ik via coyote probeer in te loggen wordt er mij gezegd dat het service niet is inbegrepen in mijn abonnement. Wat is hier aan de hand? Coyote was 1 van de redenen waarom ik voor koala koos.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Ragnarok
Aspirant verkenner

Hey,

Coyote is nu actief bij mij, ik denk dat je plus minus 3 dagen moet wachten tot dat je gegevens verwerkt zijn.

mvg

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

10 ANTWOORDEN 10
Cdt24801
Wijze
Wijze

Je moet uw registratie uitvoeren vie 4G (en dus niet via WiFi) omdat Coyote uw gsm nummer wil kunnen zien. Zij checken dan in hun lijsten of je wel degelijk een Orange klant bent. Wanneer je dus te snel na het aangaan van uw abo (of na een overstap) probeert in te loggen dat zal dat afgewezen worden omdat men bij Coyote nog niet over de meest recente lijst van Orange beschikt

Het zal dus wel allemaal in orde komen. Smiley Erg vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Schumi_wk
Veteraan verkenner

Ik denk dat de Coyote een goeie verkoopstruc is die niet goed werkt, nu ben ik 7 dagen actief bij Orange maar Coyote krijg ik langs geen kanten aan het werk. Dat beestje zegt nog altijd dat ik geen account heb. Moet ik mij ergens inschrijven (ik denk van niet), ik klik gewoon op Orange-klant maar dat lukt me dus niet.

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Schumi_wk  schreef:

Ik denk dat de Coyote een goeie verkoopstruc is die niet goed werkt, nu ben ik 7 dagen actief bij Orange maar Coyote krijg ik langs geen kanten aan het werk. Dat beestje zegt nog altijd dat ik geen account heb. Moet ik mij ergens inschrijven (ik denk van niet), ik klik gewoon op Orange-klant maar dat lukt me dus niet.


Welk abonnement heb je?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Schumi_wk 

Ik denk er net aan, misschien ben je wel te ongeduldig.

Je moet je aanmelden via 4G omdat Coyote uw nummer nodig heeft (hetgeen ze niet krijgen via WiFi). Dit om na te gaan of je inderdaad klant bent bij Orange met een abo dat ervoor in aanmerking komt.

Die lijst moet dus wel regelmatig up-to-date gehouden worden, Coyote heeft geen rechtstreekse toegang tot de bestanden van Orange. Het zou dus kunnen dat uw nummer nog niet in de lijst van Coyote staat.

Een beetje geduld dus nog ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Schumi_wk
Veteraan verkenner

Misschien een tip voor sommigen maar nadat ik mijn Blokada (houd reclame tegen) had uitgeschakeld lukte het me wel direct om Coyote te gebruiken. 

Leden met de meeste pluimen