Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 22-11-19 20h21
Antwoorden: 10 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
ik ben overgestapt naar een koala limited abonnement en er werd mij gezegd dat ik een coyote-abonnement zou krijgen met mijn tarief. Als ik via coyote probeer in te loggen wordt er mij gezegd dat het service niet is inbegrepen in mijn abonnement. Wat is hier aan de hand? Coyote was 1 van de redenen waarom ik voor koala koos.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hey,
Coyote is nu actief bij mij, ik denk dat je plus minus 3 dagen moet wachten tot dat je gegevens verwerkt zijn.
mvg
Je moet uw registratie uitvoeren vie 4G (en dus niet via WiFi) omdat Coyote uw gsm nummer wil kunnen zien. Zij checken dan in hun lijsten of je wel degelijk een Orange klant bent. Wanneer je dus te snel na het aangaan van uw abo (of na een overstap) probeert in te loggen dat zal dat afgewezen worden omdat men bij Coyote nog niet over de meest recente lijst van Orange beschikt
Het zal dus wel allemaal in orde komen.
Ik denk dat de Coyote een goeie verkoopstruc is die niet goed werkt, nu ben ik 7 dagen actief bij Orange maar Coyote krijg ik langs geen kanten aan het werk. Dat beestje zegt nog altijd dat ik geen account heb. Moet ik mij ergens inschrijven (ik denk van niet), ik klik gewoon op Orange-klant maar dat lukt me dus niet.
@Schumi_wk schreef:
Ik denk dat de Coyote een goeie verkoopstruc is die niet goed werkt, nu ben ik 7 dagen actief bij Orange maar Coyote krijg ik langs geen kanten aan het werk. Dat beestje zegt nog altijd dat ik geen account heb. Moet ik mij ergens inschrijven (ik denk van niet), ik klik gewoon op Orange-klant maar dat lukt me dus niet.
Welk abonnement heb je?
Ik denk er net aan, misschien ben je wel te ongeduldig.
Je moet je aanmelden via 4G omdat Coyote uw nummer nodig heeft (hetgeen ze niet krijgen via WiFi). Dit om na te gaan of je inderdaad klant bent bij Orange met een abo dat ervoor in aanmerking komt.
Die lijst moet dus wel regelmatig up-to-date gehouden worden, Coyote heeft geen rechtstreekse toegang tot de bestanden van Orange. Het zou dus kunnen dat uw nummer nog niet in de lijst van Coyote staat.
Een beetje geduld dus nog ...
Misschien een tip voor sommigen maar nadat ik mijn Blokada (houd reclame tegen) had uitgeschakeld lukte het me wel direct om Coyote te gebruiken.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |