annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Datum Domiciliëring aanpassen?

Topic gestart op: 14-04-22 20h19

Antwoorden: 14 antwoorden

ciellacin
Aspirant verkenner

Datum Domiciliëring aanpassen?

OPGELOST

Hoi allemaal, is het mogelijk om de datum van de automatische betaling aan te passen? We hadden gebeld en de medewerker kreeg een foutmelding maar we zouden graag de datum toch willen aanpassen. Iemand enig idee?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@ciellacin 

Dit is iets wat een klant zelf niet kan en mag daar is echt de facturatie dienst voor. Normaal gezien is het ook zo dat er een vaste datum is dat is vanaf het moment dat je intekent op je diensten. 

Je kan vragen of ze dit willen aanpassen want in uitzonderlijke gevallen zullen ze het wel kunnen doen. Maar hier ga je dat niet gereed krijgen dit is een forum van en voor klanten dus wij kunnen niks doen. Neem toch nog maar eens contact op met de dienst facturatie om de aanpassing te vragen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
14 ANTWOORDEN 14
Tinneke2
Aspirant sjamaan

@inFAMOUS @ciellacin @Gregory 

Ik vind domiciliering heel gemakkelijk en als je het in de winkel eens zou vragen om de datum aan te passen of het mogelijk is of naar Orange Facturatie  denk ik dat ze daar echt geen probleem van zullen maken . Vragen staat nog altijd vrij . Je wilt tenslotte nog verder domiciliering verder doen en alleen maar de datum veranderen . 
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt 

inFAMOUS
Ervaren verkenner

Komt wel in orde.

Josette
Wijze
Wijze

@ciellacin  goedemorgen,

je kan eens proberen een berichtje te doen via FB-Messenger

en daar je uitleg geven.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Of eens naar je bank telefoneren?

Succes.

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

De bank kan daar niks aan doen @Josette 

Het enige wat je kunt doen is de domiciliëring stop zetten en zelf bepalen wanneer je betaalt.  Let wel - de betalingstermijn is binnen de 10 dagen na factuurdatum.

Je kunt ook zorgen dat er op de datum van domiciliëring voldoende provisie op de rekening staat

 

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen