Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-04-22 20h19
Antwoorden: 14 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi allemaal, is het mogelijk om de datum van de automatische betaling aan te passen? We hadden gebeld en de medewerker kreeg een foutmelding maar we zouden graag de datum toch willen aanpassen. Iemand enig idee?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dit is iets wat een klant zelf niet kan en mag daar is echt de facturatie dienst voor. Normaal gezien is het ook zo dat er een vaste datum is dat is vanaf het moment dat je intekent op je diensten.
Je kan vragen of ze dit willen aanpassen want in uitzonderlijke gevallen zullen ze het wel kunnen doen. Maar hier ga je dat niet gereed krijgen dit is een forum van en voor klanten dus wij kunnen niks doen. Neem toch nog maar eens contact op met de dienst facturatie om de aanpassing te vragen.
Ik vind domiciliering heel gemakkelijk en als je het in de winkel eens zou vragen om de datum aan te passen of het mogelijk is of naar Orange Facturatie denk ik dat ze daar echt geen probleem van zullen maken . Vragen staat nog altijd vrij . Je wilt tenslotte nog verder domiciliering verder doen en alleen maar de datum veranderen .
groetjes tinneke2/wat je in je hart draagt geraak je nooit meer kwijt
Komt wel in orde.
@ciellacin goedemorgen,
je kan eens proberen een berichtje te doen via FB-Messenger
en daar je uitleg geven.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Of eens naar je bank telefoneren?
Succes.
De bank kan daar niks aan doen @Josette
Het enige wat je kunt doen is de domiciliëring stop zetten en zelf bepalen wanneer je betaalt. Let wel - de betalingstermijn is binnen de 10 dagen na factuurdatum.
Je kunt ook zorgen dat er op de datum van domiciliëring voldoende provisie op de rekening staat