Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 15-12-19 12h01
Antwoorden: 12 antwoorden
Ik heb een “Arend Premium” abonnement, in de winkel zeggen ze dat ik € 3,00 per maand moet betalen. Maar in het onderstaande (van de internetpagina van Orange gekopieerd) staat dat het gratis is voor particulieren Arend premium klanten.
‘Deze optie is betalend voor klanten met een Dolfijn-, Koala-, Cheetah- en Arend-abonnement (3 euro per maand) en gratis voor wie een Arend Premium-abonnement heeft. Ben je zelfstandige? Dan is deze optie nóg voordeliger! Dan kan je gratis een extra kaart aanvragen bij je Arend-abonnement (je kan kiezen tussen verschillende Pro Packs, waaronder de Extra Card). Ga je voor Arend Premium Pro? Dan voegen we de optie automatisch toe aan je abonnement. Heb je de kaart nog niet ontvangen (of nooit geactiveerd)? Wij helpen je graag verder!’
Ik hoop ook op een reactie van Orange zelf.
Ik heb de verkoper in de Orange winkel in Bastogne het laten lezen in het Frans maar hij bleef vol houden dat ik € 3,00 per maand moest betalen. Als ik weer in Bastogne ben ga ik nog wel een keer langs (80 km) rijden.
@Droppie geloof me sommige verkopers kennen de regels niet of willen ze niet kennen of doen geen moeite. Dat is niet enkel bij Orange zo maar overal wel hoor. Waarom besteld u deze niet online ?
Volgens mij kan je een tweede kaart niet via internet bestellen?