annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Facturen open niet

Topic gestart op: 08-09-23 13h44

Antwoorden: 9 antwoorden

Chapoi
Aspirant verkenner

Facturen open niet

Facturen open niet op de website; niet het overzicht en niet het detailview

Chapoi_0-1694173202743.png

 

Browser: Chrome Version 116.0.5845.140 (Official Build) (arm64)

 

OS: Mac

 

 

Labels (1)
0 pluimen
9 ANTWOORDEN 9
Chapoi
Aspirant verkenner

Geen kwestie van "stoer doen", ik vind dat gewoon absurd dat ik Orange niet op een gewone manier kan aanschrijven over dit probleem en enkel hier op een forum wat kan komen leuteren tegen mensen die, zoals je zelf zegt, "ook maar gewoon klant zijn". Ik vind het even onnozel dat ik hier zeg dat ik de factuur niet betaal, maar gezien ik niet op een redelijke manier kan vinden waar ik ze in gebreke moet stellen, doe ik het dan maar hier, kwestie van het toch ergens op papier te hebben.

Ik krijg de facturen niet via e-mail, enkel een linkje om ze dan zogezegd in de klantenzone maar te moeten gaan bekijken.

Als iemand weet hoe ik effectief de PDF factuur via e-mail kan krijgen, hoor ik het met alle plezier.

 
0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Chapoi 

Dat jij hier zegt dat je jou factuur niet gaat betalen is niet papier want ook hier kunnen de berichten verwijderd worden dus je hebt totaal geen enkel bewijs. Wij zijn klant en gaan je berichten niet verwijderen de moderatoren zullen dit ook niet doen maar voor de klantendienst , die dit niet leest , is er geen enkel bewijs.

ja dan ben je stoer aan het doen want op elk forum kun je dat zetten als je ergens klant van bent. En wie heb je daar het hardst mee denk je ? Enkel je zelf want Orange sluit gewoon je diensten af als je niet betaald en jij hebt geen diensten meer. Ligt Orange daar wakker van ? nee echt niet want jij wil je factuur niet betalen omdat er een technisch probleem is.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Chapoi  die screen heb je er achteraf bijgezet!

Maar als jij wil ezelen géén probleem voor ons hoor.

Het ligt aan je OS: Mac.

Hier versie: Versie 116.0.5845.180 (Officiële build) (64-bits)

Kijk dat maar eens na.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Gregory
Wijze
Wijze

Laat die maar de stoere uithangen @Josette - is niet de eerste die ik zie passeren.

Denken dat Orange een bollenwinkel is en door de knieën gaat als er 1 van de meer dan 2.6 miljoen dreigt niet te betalen.  

Trekt toch aan het kortste eind.  Doet me denken aan een fabel van de la Fontaine

spijt me al dat ik er tijd heb in gestoken

Leden met de meeste pluimen